Gå til innhold

Dagens frokost

Anbefalte innlegg

Akkurat nå, påskelilje skrev:

Hvordan lager du iskaffen?

Min far var tidlig ute med å lage iskaffe, husker det helt fra jeg var liten, på 70-tallet: Han tok én teskje pulverkaffe og bittelitt sukker i et glass, hadde på en liten skvett kokende vann, slik at kaffen løste seg opp, og så helte han helt opp med melk. Tror han lager seg det fremdeles. Det skal jeg jammen spør om :-)

Jeg tar en ts pulverkaffe og en sukett, heller så på litt kokende vann. Fyller så glasset med isbiter og tar en dæsj melk oppi.

Hvis jeg skal kose meg litt ekstra så tar jeg oppi en ts oboy sammen med kaffen. Det er kjempegodt, men selvfølgelig mer kalorier.

Selv bruker jeg mye isbiter, så jeg vurderer å kjøpe meg en sånn liten isbitmaskin

Fortsetter under...

40 minutter siden, påskelilje skrev:

Da jeg leste det i stad, trodde jeg først du mente boks med makrell i tomat :D

Så for meg Lillemus som tar en halv boks med makrell i tomat oppi ei skål og heller på melk :blink:

Yuk! Det har hendt jeg har tømt en boks makrell på en tallerken, varmet den litt i microen og spist den med salat til. Funker det også! :) 

• 1 måned senere...

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...