Gå til innhold

Syk etter en uke i Magaluf


AnonymSporrer

Anbefalte innlegg

AnonymSporrer

Fra forrige lørdag til lørdag var jeg i Magaluf og drakk en del alkohol.

Torsdag natt råklinte jeg med en skottsk jente, hun lagde et lite sugemerke på halsen og jeg kysset henne på brystene.

De to neste dagene var jeg svært slakk - følte alle musklene mine var stivnet av slapphet. Var også og tørr i halsen.

Nå er jeg forkjølet med rennende nese.

Redusert allmenntilstand og svært slapp. Våkner mange ganger om natten, selv da føler jeg den enorme slappheten.

Hva kan dette være/være i ferd med å bli? Er redd for alvorlige tilstande som feks hjernehinnebetennelse/leversvikt etc.

Setter pris på all seriøs hjelp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

5 timer siden, AnonymSporrer skrev:

Fra forrige lørdag til lørdag var jeg i Magaluf og drakk en del alkohol.

Torsdag natt råklinte jeg med en skottsk jente, hun lagde et lite sugemerke på halsen og jeg kysset henne på brystene.

De to neste dagene var jeg svært slakk - følte alle musklene mine var stivnet av slapphet. Var også og tørr i halsen.

Nå er jeg forkjølet med rennende nese.

Redusert allmenntilstand og svært slapp. Våkner mange ganger om natten, selv da føler jeg den enorme slappheten.

Hva kan dette være/være i ferd med å bli? Er redd for alvorlige tilstande som feks hjernehinnebetennelse/leversvikt etc.

Setter pris på all seriøs hjelp!

Ta deg en tur til legen. Ingen her kan si noe om såpass diffuse symptomer, en folk rundt her er forkjøla i lange baner. Trenger ikke være verre enn det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gargamel
6 timer siden, AnonymSporrer skrev:

Fra forrige lørdag til lørdag var jeg i Magaluf og drakk en del alkohol.

Torsdag natt råklinte jeg med en skottsk jente, hun lagde et lite sugemerke på halsen og jeg kysset henne på brystene.

De to neste dagene var jeg svært slakk - følte alle musklene mine var stivnet av slapphet. Var også og tørr i halsen.

Nå er jeg forkjølet med rennende nese.

Redusert allmenntilstand og svært slapp. Våkner mange ganger om natten, selv da føler jeg den enorme slappheten.

Hva kan dette være/være i ferd med å bli? Er redd for alvorlige tilstande som feks hjernehinnebetennelse/leversvikt etc.

Setter pris på all seriøs hjelp!

Du må høre med lege. Tror ikke det er hjernehinnebetennelse, for det er mer akutt og alvorlig (har vært gjennom den😐) Leversvikt virker ganske søkt.

Det er vanligst å få vanlige sykdommer som influensa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Lillemus skrev:

Ta deg en tur til legen. 

 

44 minutter siden, Gargamel skrev:

Du må høre med lege.

Man trenger da vel ikke gå til legen om man er forkjølet og slapp et par dager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymSporrer skrev:

Fra forrige lørdag til lørdag var jeg i Magaluf og drakk en del alkohol.

Torsdag natt råklinte jeg med en skottsk jente, hun lagde et lite sugemerke på halsen og jeg kysset henne på brystene.

De to neste dagene var jeg svært slakk - følte alle musklene mine var stivnet av slapphet. Var også og tørr i halsen.

Nå er jeg forkjølet med rennende nese.

Redusert allmenntilstand og svært slapp. Våkner mange ganger om natten, selv da føler jeg den enorme slappheten.

Hva kan dette være/være i ferd med å bli? Er redd for alvorlige tilstande som feks hjernehinnebetennelse/leversvikt etc.

Setter pris på all seriøs hjelp!

Som du er inne på, du er nok rett og slett blitt forkjølet. Ikke uvanlig etter en fyllekule og/eller sydentur, og har nok ingen ting med den skotske å gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymSporrer skrev:

Nå er jeg forkjølet med rennende nese.

Redusert allmenntilstand og svært slapp.

Du har nok fått i deg et virus, det er etter all sannsynlighet helt ufarlig.  Ta det med ro noen dager, så tenker jeg kroppen ordner opp selv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gargamel
1 time siden, Xtra skrev:

 

Man trenger da vel ikke gå til legen om man er forkjølet og slapp et par dager.

Det spørs hva vedkommende mener med "enorm slapphet". Hvis det er vanlig forkjølelses-slapphet ville jeg ikke gått til lege, nei.

Man skal være i  ganske dårlig form for å mistenke hjernehinnebetennelse og sånt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Xtra skrev:

Man trenger da vel ikke gå til legen om man er forkjølet og slapp et par dager.

Hvis vedkommende er så bekymret over det vi andre anser som vanlige forkjølesessyptomer så er det ingen ting i veien for å ta en prat med legen. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymSporrer

Snue er nå borte, men fortsatt noe hes i stemmen og slapp. 

Nå har jeg bare vondt i korsryggen på begge sider. Vondt når jeg bøyer meg ned.

Hatt noe vondt i hele høyre bein tidligere...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Ny partner betyr alltid sykdom i begynnelsen.

Syden og alkohol er  = forkjølelse

Svømmebasseng er bakteriebomber.

Mye svette folk samlet på et sted....

Hotelrengjøring: man vasker alle rom med samme filla

Just saying.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...