Gå til innhold

ang at brukere ser ut som svarer seg selv

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

10 minutter siden, Madelenemie skrev:

Hei!

Jeg ser at brukeren med nr 99 706 ( anonym) stadig skriver og som det ser ut for meg..svarer seg selv, i tråder.

Kan anonyme nå bli tildell samme nummer? Da ser det ut som man svarer seg selv da, i tråder.

Takknemmelig for svar.

Heisann, når man skriver som AB får man en kode nederst, om det er samme kode er det altså samme bruker.

Ann Christin, admin

Madelenemie
6 minutter siden, Ann Christin skrev:

Heisann, når man skriver som AB får man en kode nederst, om det er samme kode er det altså samme bruker.

Ann Christin, admin

Det skjønner jeg.

Takk for svar ser bare at medlem 99708 svarer seg selv ofte.

anonymkoden ser jeg varierer

Endret av Madelenemie
feil
AnonymBruker
3 minutter siden, Madelenemie skrev:

Det skjønner jeg.

Takk for svar ser bare at medlem 99708 svarer seg selv ofte.

anonymkoden ser jeg varierer

Tror du ser på antall innlegg, ikke AB koden, den ser slik ut: Anonymkode: 44da5...72 b og er i bunnen av hvert innlegg skrevet av AB.

Ann Christin, admin

Anonymkode: 44da5...72b

Madelenemie
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tror du ser på antall innlegg, ikke AB koden, den ser slik ut: Anonymkode: 44da5...72 b og er i bunnen av hvert innlegg skrevet av AB.

Ann Christin, admin

Anonymkode: 44da5...72b

ok 

hvorfor svarer du nå som anonym og ikke Ann Christin admin, men kun skriver under med  det?

Håper du skjønner at det er uryddig?

Hvsi du samtidig er innlogget med en anonym profil så skjønner jeg jo det kan gå litt i surr😏

Endret av Madelenemie

Annonse

Madelenemie
Akkurat nå, Ann Christin skrev:

Uhm, det var ikke meningen, jeg ble bare automatisk AB.

Ann Christin, admin

☺️

Nysjerrighet er menneskelig, og vi skjønner jo du er pålogget som både admin og anonym, og nå når du ble ivrig på å svare meg...så gikk det litt i surr for deg.

Dette er noe av poenget mitt, som du selv var inne på...i et innlegg, hvem vet hva om oss osv...:-)

Mitt svar til deg nå: Det vet vi ikke, men på mulig vi kjenner andre på oss selv:-)

21 minutter siden, Madelenemie skrev:

☺️

Nysjerrighet er menneskelig, og vi skjønner jo du er pålogget som både admin og anonym, og nå når du ble ivrig på å svare meg...så gikk det litt i surr for deg.

Dette er noe av poenget mitt, som du selv var inne på...i et innlegg, hvem vet hva om oss osv...:-)

Mitt svar til deg nå: Det vet vi ikke, men på mulig vi kjenner andre på oss selv:-)

Man logger ikke inn som anonym, man trykker på knappen som er under svarboksen hvor det står "skriv som anonym" 🙂

Ann Christin, admin

Madelenemie
1 minutt siden, Ann Christin skrev:

Man logger ikke inn som anonym, man trykker på knappen som er under svarboksen hvor det står "skriv som anonym" 🙂

Ann Christin, admin

Og du mener du stadig bare kom nær den knappen?

🙂

12 timer siden, Madelenemie skrev:

Og du mener du stadig bare kom nær den knappen?

🙂

Nei, den første gangen var for å vise hvor den individuelle AB koden dukket opp slik at man lettere skal kunne skille mellom de forskjellige. Derimot husker forumet at jeg var AB i denne tråden, og neste innlegg ble derfor automatisk AB uten av jeg trykket på den, så først når jeg ble gjort obs på det og fjernet markeringen forsvant altså AB fra min bruker.

Tråden er ellers ryddet for brukerdebatt.

Ann Christin, admin

• 2 år senere...

Annonse

Enodiax skrev (29 minutter siden):

...så det vil si at den som er Anonym Bruker med 173 348 innlegg per nå = Ann Christin eller en annen Admin?

Nei - hvem som helst kan krysse av for "skriv som anonym". Innenfor samme tråd går det an å skille de anonyme fra hverandre ved hjelp av koden, slik det er forklart ovenfor her.

Men siden "brukernavnet" Anonym Bruker er felles for alle anonyme i alle tråder, blir det veldig mange innlegg totalt.

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det må være antall innlegg skrevet av anonyme.

Anonymkode: 626ae...f83

Stemmer, regnet fra tidspunktet da "Anonym Bruker" ble betegnelsen på de som ikke bruker nick. I en tidligere versjon var betegnelsen "Anonymus". Det har også vært mulig å undertegne med engangs-nick (av typen "uten nick akkurat nå"). 

Takk for svar.

Men - beholder man sin anonymkode eller kan samme anonyme person skrive innlegg og svar på samme spm uten at man ser at det er samme person pga koden økes?

Med andre ord...noen sitter og legger ut innlegg/spm og legger inn svar på sitt eget innlegg og det ser ut som det ikke er...dem som gjør?

AnonymBruker
Enodiax skrev (20 minutter siden):

Takk for svar.

Men - beholder man sin anonymkode eller kan samme anonyme person skrive innlegg og svar på samme spm uten at man ser at det er samme person pga koden økes?

Med andre ord...noen sitter og legger ut innlegg/spm og legger inn svar på sitt eget innlegg og det ser ut som det ikke er...dem som gjør?

Man beholder samme anonymkode i hver enkelt tråd.

Anonymkode: 626ae...f83

Enodiax skrev (15 timer siden):

Takk for svar.

Anonymkoden går på hver enkelt tråd, jeg mener også å huske at det har sammenheng med IP eller enhet, så bytter man en eller begge disse vil også anonymkoden forandre seg. Mulig det nå kun er knyttet til brukernavnet bak anonym bruker.

Admin

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...