AnonymBruker Skrevet 19. juli 2018 Skrevet 19. juli 2018 Alt er ikke så lett selv i dag spesielt om man er av disse underpriveligerte gruppene fra før.😏 Anonymkode: 7a54c...647 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2018 Skrevet 20. juli 2018 Vi har alle vårt tror jeg- vår styrke og vår svakhet. Anonymkode: 7a54c...647 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2018 Skrevet 21. juli 2018 Jeg føler bare at her skjer mye urett i ords handling slik dere opplever kanskje med meg. Spesielt de som fra før av er i en vanskelig situasjon som en mor uten jobb og lønnsinntekt ofte er i vår sosiale setting. Det eneste det er nok av i verden er "ondskapsfulle jævler" virker det alt for ofte som. Som dere er så opptatt av kan også ord såre. Også ord. Anonymkode: 7a54c...647 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2018 Skrevet 21. juli 2018 Galt blir det ofte uansett hvem som tar jobben med barna synes jeg. Kanskje er det omgivelsene som " ønsker denne kampen som ofte skjer""? At dommerene bak sine gardiner og draperiet ønsker kappestrid i tråd med røysterett fra oldtiden.? Hvis det hele ikke alt er ferdigprogramert i en rettsautomat da. Det nye var jo at barnet skulle ikke bli skadelidende nok en gang. Men galt blir det ofte uansett synes jeg. Anonymkode: 7a54c...647 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.