Gå til innhold

Lite brannsår


AnonymSporrer

Anbefalte innlegg

AnonymSporrer

Mistet en liten bit lasagne da den kom rett ut av ovnen.

Fikk blemmer men de er sprukket. Noe spesielt jeg må gjøre eller bare la det være?

Se bilde.

E2075AC8-A896-4BB8-991C-0B9531682333.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Jeg vil nok tro at du burde la det være så godt det lar seg gjøre. Bare passe på å holde det rent med tanke på infeksjonsfare. 

Anonymkode: acc13...c98

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymSporrer

Har vært samme størrelse hele tiden. Sikker på det gror?

Ser vel betent ut og er gale det ikke er smerter i det med mindre jeg kommer nærri?:/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymSporrer skrev:

Har vært samme størrelse hele tiden. Sikker på det gror?

Ser vel betent ut og er gale det ikke er smerter i det med mindre jeg kommer nærri?:/

Det er vanskelig å si noe ut fra et dårlig bilde, om du er bekymret for såret så ta deg en tur til legen. Om det er betent så vil nok området kjennes litt hovent og sprengt ut, det vil være varmt og ømt, kanskje banker det litt i det og såret vil verke. Om du har noen slike symptomer så få en lege til å se på det i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...