Gå til innhold

Paralgin forte


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hei, er det noen som vet om man kan knuse paralgin forte? Det er delestrek. Kan alt med delestrek knuses? Finner ikke noe konkret om der når jeg googler.

Anonymkode: 324ff...301

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
5 minutter siden, Kvitr skrev:

Hvorfor skal du knuse tabletten?

Du kan dele den i 2.

For jeg har svelgevansker pga sykdom og de setter seg fast i halsen. Ingen andre "skumle" intensjoner enn å få de i meg på en mer behagelig måte. Jeg vet du kan dele, ellers takk for svar. Vi har heldigvis alltids legevakt, tenkte kanskje noen her inne har litt erfaring. My bad.

Anonymkode: 324ff...301

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

For jeg har svelgevansker pga sykdom og de setter seg fast i halsen. Ingen andre "skumle" intensjoner enn å få de i meg på en mer behagelig måte. Jeg vet du kan dele, ellers takk for svar. Vi har heldigvis alltids legevakt, tenkte kanskje noen her inne har litt erfaring. My bad.

Anonymkode: 324ff...301

Ring legevakten å spør. De har noket fornuftig svar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke ring legevakten. 

Du kan knuse de. Det smaker ikke noe godt, men er ikke farlig. Det eneste man ikke skal knuse er kapsler og depottabletter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

FjellOgDalar

Om du har noe søtt med litt glatt konsistens, kan det gjøre det lettere å få ned tabletten etter du har knust den. Kan være alt fra syltetøy til youghurt. Is funker og ganske bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...