Gå til innhold

Skuffet over sykehuset!! Hvorfor er dem slik..


Kvitr

Anbefalte innlegg

Først å fremst da jeg ble innlagt på ortopedisk på sykehuset pga kneskål ute av ledd. Så når jeg skulle skrives ut Søndagen måtte jeg selv be om bandasje til kneet for å støtte det! De hadde skinne men legen sa døra var låst så det fikk jeg ikke. Måtte selv fikse bandasje på helsebutikke til nesten 3000 kroner.. Også ville de egentlig sende meg hjem selvom jeg var høy som en sau på morfin. Ambulanse folka sa at de ikke kom til å gjøre det pga pusten å mye morfin.

Vanligvis ville de tatt litt gips eller fått støttet det.

Var på legevakten igjen i kveld å fikk Paralgin forte men smertestillende hjelper ikke så mye siden kneskålen er så ustabil.. Er skuffet over sykehuset..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
11 minutter siden, Kvitr skrev:

Først å fremst da jeg ble innlagt på ortopedisk på sykehuset pga kneskål ute av ledd. Så når jeg skulle skrives ut Søndagen måtte jeg selv be om bandasje til kneet for å støtte det! De hadde skinne men legen sa døra var låst så det fikk jeg ikke. Måtte selv fikse bandasje på helsebutikke til nesten 3000 kroner.. Også ville de egentlig sende meg hjem selvom jeg var høy som en sau på morfin. Ambulanse folka sa at de ikke kom til å gjøre det pga pusten å mye morfin.

Vanligvis ville de tatt litt gips eller fått støttet det.

Var på legevakten igjen i kveld å fikk Paralgin forte men smertestillende hjelper ikke så mye siden kneskålen er så ustabil.. Er skuffet over sykehuset..

Vi våre dager er de mest opptatt å skrive ut folk så fort som mulig. Det har blårussen bestemt.

Anonymkode: bf8aa...985

Lenke til kommentar
Del på andre sider

FjellOgDalar

Hvis du tar vare på kvittereingene (eller om du har tatt vare på de), kan du kanskje sjekke med HELFO hva du egentlig har krav på og hvis du er svineheldig få refundert noen av disse utgiftene. Vet at man kan få refundert dyre hvit-resept medisiner på skatten, men jeg er usikker på hvordan det er med f.eks. skunner når det er noe du ikke vil trenge >to år - for i så fall skal NAV dekke dette.

Men det virker jo rart de ikke kunne gi deg pasientreise hjem da. Er enig med deg i at det ikke er spesielt smart å kjøre bil når man er full av morfin, og det er i alle fall sløvt av en lege ikke å tenke på det. Slikt er det jo strenge regler for.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...