Gå til innhold

Å hutte tu!!!


lykkeliten2

Anbefalte innlegg

lykkeliten2

Hallo...

Har fått beskjed om at jeg ikke får tilbud om gruppeterapi allikevel.... Jeg står altså tilbake uten noe tilbud etter sommeren!!! Må da slutte i individualterapi også!!! Dette synest jeg er for dårlig av helsevesenet!!! Er det noen som vet hvordan jeg kan gå frem for å kjempe meg til et tilbud innen det offentlige??? Skal til fastlegen på fredag. Er det noe han kan gjøre???

Takknemlig for svar! Nå ser nemlig alt veeeldig mørkt ut....

Føler jeg har sååå mye mer jeg må jobbe med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei,

Snakk med fastlegen din om dette. Skriv ned noe (enten et brev til ham, eller ihvertfall en huskeliste til deg selv) slik at du får "alt med deg".

Be henne/ham ringe (der og da) til de som er ansvarlige for gruppeterapi, eller videre til psykologen din. IKKE GI OPP!

Hjelpen finnes. Du må bare "dreie nakken" til legen din nok ganger! ;-)

Sender deg masse styrke!

*klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lykkeliten2

Hei,

Snakk med fastlegen din om dette. Skriv ned noe (enten et brev til ham, eller ihvertfall en huskeliste til deg selv) slik at du får "alt med deg".

Be henne/ham ringe (der og da) til de som er ansvarlige for gruppeterapi, eller videre til psykologen din. IKKE GI OPP!

Hjelpen finnes. Du må bare "dreie nakken" til legen din nok ganger! ;-)

Sender deg masse styrke!

*klem*

Takk for klokt svar Sør! Skal skrive ned det jeg må huske å spørre om på fredag og så skal jeg be han ringe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for klokt svar Sør! Skal skrive ned det jeg må huske å spørre om på fredag og så skal jeg be han ringe.

Hei,

Husk å skrive ned (og nevne) hvor "viktig" dette er for deg, og fortell legen at dette virkelig er noe du har "psyket deg opp til å klare".

Si til legen at du gjerne vil at hun/han skal "hjelpe deg å finne en løsning her". Si at "de gjør mye mer for deg enn for meg".

Forklar at du er fleksibel (det kan være mange gode løsninger), men vær fast bestemt på at man ihvertfall må komme opp med én løsning!

Husk at legen din er som en "advokat" - han/hun er der for å hjelpe deg. Ikke føl at "du er til bry" eller at andre pasienter er "viktigere". Du ER viktig.

Ønsker deg lykke til! :-)

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...