Gå til innhold

ABB er en syk mann, men han bør få hjelp! Han er et menneske han også.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
På 25.7.2018 den 19.21, AnonymBruker skrev:

Det vår ABB gjorde i 2011 da han bombet regjeringskvartalet, er det noen som har forståelse for det han gjorde? Mange ble såret å drept. Han er psykisk syk den mannen. Han kalte å gå en litt for drastisk vei. Han kjørte til utøya å velge rolig å ta livet av livsglade ungdommer.. Hva skjedde i hodet hans da han satte sine ben på utøya. Jeg synes synd på mannen for at systemet feilet da han var barn, jeg synes synd på mannen for at han er syk å trenger hjelp. Jeg er totalt i mot dødsstraff, men jeg tror aldri han slipper ut. Han ønsker å gjenta handlingene å bør holdes inne. Men han bør få hjelp, systemet feilet mot han å han bør få hjelp!

Han mener selv han ikke er syk men friske mennesker gjør ikke slike ting.

Anonymkode: 9b087...cd7

ABB  ... hva betyr det? At han var anonym bruker på forumet? 

Jeg er enig i at han må være syk. 

Anonymkode: 2ea86...57f

Fortsetter under...

Worrisome Plenty

Jeg synes det er liten respekt å kalle ABB psykisk syk. Det stigmatiserer de psykisk syke som er stigmatisert nok fra før.

Narsissisme , psykopati og sosiopati er ikke kurerbart. Og de vet godt att det de gjør er straffbart. En som dreper i psykose for å blidgjøre stemmer i hodet eller følge vrangforestillinger er jo dessverre ett sykt menneske. Men det var ikke Breivik han var en narsissist eller psykopat. Han viste godt att  det han gjorde ville få konsekvenser. Han drap ikke fordi han var psykotisk, for det var han ikke....

5 timer siden, Worrysome plenty skrev:

Jeg synes det er liten respekt å kalle ABB psykisk syk. Det stigmatiserer de psykisk syke som er stigmatisert nok fra før.

Narsissisme , psykopati og sosiopati er ikke kurerbart. Og de vet godt att det de gjør er straffbart. En som dreper i psykose for å blidgjøre stemmer i hodet eller følge vrangforestillinger er jo dessverre ett sykt menneske. Men det var ikke Breivik han var en narsissist eller psykopat. Han viste godt att  det han gjorde ville få konsekvenser. Han drap ikke fordi han var psykotisk, for det var han ikke....

Takk, endelig flere som også ser dette. Bra skrevet forresten. 

Annonse

AnonymBruker

Selvsagt alvorlig syk, men alt er ikke så lett når enkelte som han ingen grenser har. Det siste tror jeg har lmye å gjøre med min generasjon å gjøre. Tror der skjedde veldig lite oppfølging av mange barn. Tror veldig mange komponerte egne familieregler bare. Alle levde sitt eget liv og sånn må det være, men det var mange som var lite oppmerksomme på barna tror jeg der de løp rundt på festivaler og luffing på andre kontinent .Også må media ta mye skyld tror jeg.Det er mye uansvarlighet og ungdom er ofte så ubeskyttet.

Noe bedre tror jeg ikke det er i dag så dessverre.

Anonymkode: fa51f...0e0

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...