GÃ¥ til innhold

Hvordan takler du hverdagen med emosjonell ustabelitet diagnosen??😊

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan takler du hverdagen med emosjonell ustabelitet diagnosen??

Jeg klarer meg sånn opp å ned. Noen dager er vanskeligere enn andre. Går på medisiner for å holde stemningsleie oppe og mer stabilt.

Videoannonse
Annonse
stjernestøv
Skrevet
1 time siden, Kvitr skrev:

Hvordan takler du hverdagen med emosjonell ustabelitet diagnosen??

Jeg klarer meg sånn opp å ned. Noen dager er vanskeligere enn andre. Går på medisiner for å holde stemningsleie oppe og mer stabilt.

Jeg hadde den i mine yngre dager og det var svært vanskelig, så fant de ut at den ikke stemte likevel. Er vel mer stabil nå,men har mine tunge dager. Men livet er jo hva jeg gjør det til, og jeg gjør det til svært lite og ingenting. Sitter nå og glor. 

Skrevet
1 minutt siden, stjernestøv skrev:

Jeg hadde den i mine yngre dager og det var svært vanskelig, så fant de ut at den ikke stemte likevel. Er vel mer stabil nå,men har mine tunge dager. Men livet er jo hva jeg gjør det til, og jeg gjør det til svært lite og ingenting. Sitter nå og glor. 

Fikk du den hjelpen du trengte da du var yngre da?? Jeg sliter mye i hverdagen egentlig med mye humørsvingninger! Litt mer stabilt nå men ikke bra nok.

stjernestøv
Skrevet
Akkurat nå, Kvitr skrev:

Fikk du den hjelpen du trengte da du var yngre da?? Jeg sliter mye i hverdagen egentlig med mye humørsvingninger! Litt mer stabilt nå men ikke bra nok.

Gikk til psykolog og fikk medisiner av psykiater, men sluttet alltid på dem. Jeg hadde også masse humørsvingninger og var svært ustabil, men mange unge er jo det. Jeg hang ikke med i svingene for å si det sånn, det var veldig slitsomt å være meg. I en uke kunne jeg ligge i sengen og være deprimert, den neste uken var det full fart. Forstod meg ikke på meg selv,jeg var godt voksen da de fjernet den diagnosen. Hang med så masse diagnoser, nå er jeg stabil selv om jeg sliter med mitt. Får du nok hjelp da?

Skrevet

Hørtes slitsomt ut ja! Har du noen diagnose i det hele tatt nå da? Det er godt du er mer stabil nå enn det du var.

Jeg får mye hjelp føler jeg. Har ambulant team jeg kan ringe etter poliklinikken er stengt. Ja masse. :)

stjernestøv
Skrevet
7 minutter siden, Kvitr skrev:

Hørtes slitsomt ut ja! Har du noen diagnose i det hele tatt nå da? Det er godt du er mer stabil nå enn det du var.

Jeg får mye hjelp føler jeg. Har ambulant team jeg kan ringe etter poliklinikken er stengt. Ja masse. :)

Ja har scizoaffektiv diagnose nå. 

Det er godt du får mye hjelp da, godt å ha noen å ringe til om det skulle være noe :) 

AnonymBruker
Skrevet

Holder meg mest mulig unna folk da problemene mine øker veldig når jeg må forholde meg til relasjoner til andre. 

Anonymkode: eaeb3...ba6

Skrevet
1 time siden, stjernestøv skrev:

Ja har scizoaffektiv diagnose nå. 

Det er godt du får mye hjelp da, godt å ha noen å ringe til om det skulle være noe :) 

Hva går scizoaffektiv ut på da for deg?😉

stjernestøv
Skrevet
12 timer siden, Kvitr skrev:

Nei det er så omfattende...

stjernestøv
Skrevet
15 timer siden, Kvitr skrev:

Men det er vel psykotiske symptomer og svingninger, men har vært stabil lenge nå. Alt stoppet opp i 2014. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn pÃ¥ siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...