Gå til innhold

Dett var dett... Verden går til helvete?

Anbefalte innlegg

Blomsterfluen
På 26.7.2018 den 18.49, slabbedask skrev:

Det går til helvete på første klasse, folk hevder de er miljøbevisste i undersøkelser, men i praksis gir de faen. Bil må man ha, og årets ferietur til Kreta eller Thailand kan ikke ofres.

Vi får bare se hva som skjer.

det er blitt oppfunnet batterifly. jeg har en liten toyota bil som bruker svært lite bensin. påfylling med 1 liter en gang hver andre måned. hadde jeg hatt råd til sån batteri bil så hadde jeg selvsagt kjøpt det istedet. men de bilene er jo desverre så jækla dyre.

Fortsetter under...

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Som jeg husker hadde man før noe som het Avlingsskadefondet Nå er visst det borte og ingen husker noe om det. Sier mye om vårt samfunn. Jeg tenker på krisa i landbruket.

Man får fortsatt erstatning for avlingsskader. Skriv "avlingsskadeerstatning 2018" i søkefeltet, så kommer regelverket med massevis av tips og veiledninger fram.

AnonymBruker

Jeg følger med på radio mest. Men som jeg forstår er ikke dette nok. Hvis vi får påfølgende uår i tillegg er det enda mer viktig at småbønder er beredt. De er mye hele infrastrukturen i hele landet. Alle var ikke så " snille" under annen v.krig har jeg hørt men vi er 2018 som du sier. Fortjener all mulig sympati.

Det er så ille har jeg hørt hos en del hvor også ektefelle er rammet av arbeidsledighet og økte kompetansekrav at man kan være fristet til å tenke at det kan være på tide å blåse liv i " radiogavefondet" som var når jeg kom til verden har jeg hørt. Tror ikke alt er bare sladder.

Ellers tror også jeg at "Ola og Kari Nordmann" kommer til å klare seg bra i fremtiden. Vi er blitt så geskjeftige og flinke at det går helt sikkert bra. Kun de pengesterke er ønsket. Meg behøver ingen håndhilse på engang." En gest fra hjertet "er helt fint. Lurer på om muslimene vender seg mot et bestemt sted for å markere at et menneskes liv har en Ende. At de liksom bevisstgjør seg selv hver dag?

Anonymkode: 9a944...5fd

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...