Gå til innhold

No go soner, som ikke eksisterer, angivelig

Finnes no-go soner ?  

5 stemmer

1. 1. Finnes no-go soner ?

• Ja
      5
    • Nei
      0
    • Bare underkast deg allah så er du trygg, ikke vært så rasist da vel !
      0

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Sydney 

rinkeby

og i tyskland frankrike england og masse andre steder, har det oppstått områder, som ikke er helt trygge for vantro å bevege seg i. Hva er dette for en utvikling i det som var relativt opplyste og oppegående land ?

Hva synes du om dette, er det berikende eller et problem, eller finnes det ikke no-go soner kanskje slik svenske politikere hevdet, før de ombestemte seg pga politiet innrømte tilstanden i områdene ? Merkel måtte vel også inrømme at de finnes i tyskland, mend et var jo etter at hun hadde innført politikken som i stor grad førte til problemet, jaja bedre sent enn aldri ?

Kjør debatt folkens, dette er fremtiden til vesten, med mindre dere bestemmer dere for at vi må endre  innvandringspolitikken, men det er jo rasistisk så vi har vel ikke noe valg, dette må være fremtiden, for noe annet er rasitisk!

Anonymkode: 8dc0f...83d

Fortsetter under...

AnonymBruker

Blitt sånn i USA også forøvrig, står du frem som trump velger (som jo var nesten halve velgermassen) så får du juling

For 6 timer siden skjedde dette: en reporter på Trump stjernen i hollywood med trump figur som folk kan bli tatt bilde ved siden av, ikke hitler eller staling men USA sin president. Ta et bilde av deg sammen med USA sin president. Masse sure mexikanere blir aggressive, spessielt en som henter gjengen sin for å jule opp reporteren og hans 1 sikkerhetsvakt. Er det rart folk stemmer trump, når en ser konsekevnsene av at frihetene forsvinner

AnonymBruker

Nei er sliten orker ikke finne ut om den siste er fake eller legit, klarer ikke tenke, godt mulig den er fake :P , hvor er dagbladet når du trenger dem, hvordan vite hva som er fake og virkelig i 2018, den maska var litt over the top da hehe, nei samme kan det være, jeg går og legger meg

Vi får bare stole på vg/db/nrk så vi ikke blir lurt av fake news tror jeg, så får det gå som det går

Mangfold er uansett vår styrke, det er sikkert og visst

Lykke til

AnonymBruker

Jeg bor i en innvandrerbydel.

Jeg merker ikke. noe Spess annet enn att mange av de unge guttene gjør akkurat som de vil. Så på sene kvelder kan du bli ranet. Men jeg har vært ute mange sene kvelder. Mulig de ikke går på meg, for jeg er stor (høy og kraftig). Stedet mitt grenser til en av Oslo sine mest innvandrertette områder nemlig Furuset. Jeg synes det er helt greit å dra dit å handle og sånn. 

Problemet med alt dette maset om no-go zoner og slike ting er att det er så overdrevet. Virkeligheten er ghettofisert nok. Når HRS og Document og andre innvandringshysterikere hele tiden hakker løs på Oslo øst, så blir jo hvit flukt problematikken akselerert. Da jeg flyttet til Groruddalen for 23 år siden var det kraftig overtall av nordmenn. Nå er vi rundt halvparten, avhengig av hvor i Groruddalen. Furuset har bare 18 prosent norske. Her jeg bor er vi rundt 43 prosent. 

Jeg liker ikke utviklingen derfor stemmer jeg FRP. Men att de negative sidene som HRS ol hele tiden hauser opp gjør ikke noe positivt for Groruddalen, eller andre steder på østkanten. 

Anonymkode: 66683...9ba

Annonse

AnonymBruker
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg bor i en innvandrerbydel.

Jeg merker ikke. noe Spess annet enn att mange av de unge guttene gjør akkurat som de vil. Så på sene kvelder kan du bli ranet. Men jeg har vært ute mange sene kvelder. Mulig de ikke går på meg, for jeg er stor (høy og kraftig). Stedet mitt grenser til en av Oslo sine mest innvandrertette områder nemlig Furuset. Jeg synes det er helt greit å dra dit å handle og sånn. 

Problemet med alt dette maset om no-go zoner og slike ting er att det er så overdrevet. Virkeligheten er ghettofisert nok. Når HRS og Document og andre innvandringshysterikere hele tiden hakker løs på Oslo øst, så blir jo hvit flukt problematikken akselerert. Da jeg flyttet til Groruddalen for 23 år siden var det kraftig overtall av nordmenn. Nå er vi rundt halvparten, avhengig av hvor i Groruddalen. Furuset har bare 18 prosent norske. Her jeg bor er vi rundt 43 prosent. 

Jeg liker ikke utviklingen derfor stemmer jeg FRP. Men att de negative sidene som HRS ol hele tiden hauser opp gjør ikke noe positivt for Groruddalen, eller andre steder på østkanten. 

Anonymkode: 66683...9ba

Mener du at det heller ikke finnes såkalte no-go zoner i f.eks Sverige?

Anonymkode: 8a21e...35b

AnonymBruker

Ikke at jeg opplever meg som sløv men jeg føler det er ikke så lett på følge med på alt. Verden er en helt annen også her hjemme. Lenge siden jeg gå opp å følge med for eksempel i lokalavisa på hvem som har giftet seg eller nye verdensborgere som er kommet til verden eller hvem som fyller 60 år.

Nyhetstilfanget har vel aldri vært større allikevel er det flere år siden jeg gå opp å følge med. Kanskje nettopp fordi vi nå har så mange muligheter for å trå feil eller si noe støtende som registre på uforståelig vis av noen med makt som venter med represalier. Selv om det er helt lovlige tanker. Kanskje bare om styre og stell i kommunen man bor.

Anonymkode: 4bf3b...04f

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...