Gå til innhold

Hvilke nyhetstjenester eller kanaler støtter dere dere til?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

I NRK synes jeg mye det virker som det bare er " et bånd" som går med repriser på ofte veldig gammelt dominert av utenriksnyheter.For ti år siden ville linker blitt gjort for pågående nyheter osv . Noe som aldri nå mer skjer.

Avisene har ingen profil lenger og så mye fake news at vel ingen kjøper dem lenger. Men alle lever vel av reklamen førast og fremmet i dag. Det andre er bare " utztillingsvinduet".

Og ingen tar opp kriminaliteten som i mange områder vanskeliggjør så mye for så mange tror jeg.

Hvem bruker dere?

Anonymkode: 038c0...3b9

Fortsetter under...

Worrisome Plenty

Jeg ser på både TV2 nyhetene og NRK. Jeg irriterer meg over vinklingen på mange saker, men jeg må jo få med meg nyheter.

Som korrektiv får jeg endel nyheter med annen vinkling på facebook. HRS, Document osv.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...