Gå til innhold

Nå er det 33 grader i skyggen her. Noen andre som er lei varmen nå?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Worrisome Plenty

Jeg tåler varmen mye bedre etter jeg fikk lavt stoffskifte. Før synes jeg sommeren var uutholdelig, men nå plager ikke varmen meg i særlig stor grad. Med mindre jeg må gjøre noe tungt arbeid ute i sola. Som feks bære hjem masse cola.

Annonse

Overhodet ikke, bortsett fra at jeg tenker at den er et uttrykk for global oppvarming og at jeg unner bøndene et skikkelig regnskyll.

Men altså- jeg har hatt ferie hjemme i år, og kunne ikke truffet bedre enn å gjøre dét nettopp i år :) 

Gjest Gargamel

Ja og nei. Det går alltids over. 33 grader er 10 grader mer enn nødvendig.

Jeg har kastet alle prinsipper over bord og kjøpt singlett😬

Trodde aldri det skulle skje, men da går det så vidt an å jogge. Det er mye kjøligere enn T-skjorte. 

Gjest Maggie55

Jo,jeg synes det holder med varme og får mye bekymrinstanker i forhold til kanskje klimaskifte og plages med spenningshodepine. Men man må bare lære seg kunsten å la morgendagen bekymre seg mer for seg selv tror jeg i vår tid.

Men jeg tror også det er værskifte i vente på litt lenger sikt. Blir sikkert snø i år også uten at jeg finner skiene frem så svimmel.

Ellers sender jeg mange tanker til alle brannfolkene og hjelperene deres som er ute i skauen og prøver å slukke og  håper tordenværet ikke gjør masse skade. Om der er høyere makter som passer på.

Tenker også på den unge mannen som omkom i slokkearbeidet som jeg leste om i avisen for kort tid siden. Bare tragisk og forferdelig.

Nå hører jeg regnet tiltar i styrke utenfor vinduet.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...