Ung20-98 Skrevet 29. juli 2018 Del Skrevet 29. juli 2018 (endret) Jeg sliter veldig med og få sove, Jeg klarer ikke og våkne av meg selv mamma eller pappa må vekke meg hver morgen når jeg må på jobb. Jeg hater det, jeg vil kunne våkne selv, men hører ikke alarmen min i det helle tatt om den så skulle ligge rett under øret. Mamma eller pappa må fysisk gå ned to etasjer for og dytte på meg dra av meg dynen for og vekke meg. Dette sliter veldig på min mor noe jeg hater, og ønsker ikke og ha det slik. Jeg er 20 år gammel det er bare barnslig at mamma og pappa må vekke meg når jeg må jobb. Jeg har prøvd og legge meg klokken 10 men klarer forsatt ikke og våkne opp klokken 6. Har dere noe forslag til hva jeg kan gjøre. Jeg har vært hos fastlegen min, og han mente at jeg bare måtte legge tidligere og lage en vane sak på det. Men det har nå gått mange år men ingen forbedring. Jeg ønsker og flytte for meg selv, men med dette problemet så kan jeg ikke for jeg vil aldri kunne klare og våkne av meg selv... Jeg hater dette veldig vær så snill og hjelp meg. Endret 29. juli 2018 av Ung20-98 Skrivefeil 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/443654-s%C3%B8vproblemer/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2018 Del Skrevet 29. juli 2018 8 minutter siden, Ung20-98 skrev: Jeg sliter veldig med og få sove, Jeg klarer ikke og våkne av meg selv mamma eller pappa må vekke meg hver morgen når jeg må på jobb. Jeg hater det, jeg vil kunne våkne selv, men hører ikke alarmen min i det helle tatt om den så skulle ligge rett under øret. Mamma eller pappa må fysisk gå ned to etasjer for og dytte på meg dra av meg dynen for og vekke meg. Dette sliter veldig på min mor noe jeg hater, og ønsker ikke og ha det slik. Jeg er 20 år gammel det er bare barnslig at mamma og pappa må vekke meg når jeg må jobb. Jeg har prøvd og legge meg klokken 10 men klarer forsatt ikke og våkne opp klokken 6. Har dere noe forslag til hva jeg kan gjøre. Jeg har vært hos fastlegen min, og han mente at jeg bare måtte legge tidligere og lage en vane sak på det. Men det har nå gått mange år men ingen forbedring. Jeg ønsker og flytte for meg selv, men med dette problemet så kan jeg ikke for jeg vil aldri kunne klare og våkne av meg selv... Jeg hater dette veldig vær så snill og hjelp meg. Kjøpe vekkerklokker som ringer HØYERE? Anonymkode: eee5d...fb9 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/443654-s%C3%B8vproblemer/#findComment-3860104 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ung20-98 Skrevet 29. juli 2018 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kjøpe vekkerklokker som ringer HØYERE? Anonymkode: eee5d...fb9 HAHA! Det vil ikke hjelpe jeg sover ganske tungt. Når mamma skriker for og vekke meg og jeg ikke hører det da er det noe som ikke stemmer. Når mamma skriker tro meg fins ikke noe høyere lyd en det ... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/443654-s%C3%B8vproblemer/#findComment-3860105 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.