Gå til innhold

Trådløs ruter med uttak for ekstern antenne?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker

Er ikke det lisensunndrageri?

Ellers har jeg rasket med meg ved et "tilfelle "tror det var hos Clas Olson en AC/DC adapter model sd- 05050050 funke.

Men jeg vet ikke om det er det. Jeg har ikke prøvet.

Anonymkode: 12487...6b5

AnonymBruker

Nei. Skulle tro det var greit. Det har vært så mye snakk om hvordan den nye "mediavirkeligheten "vil bli og kommende finansieringsmodell  at jeg er blitt veldig i stuss. Men det er vel nye regler som kanskje kan skje kommer på nyåret engang etter som jeg har forstått og dette må vel bare være veldig vanskelig ikke lov en slik ledning.

Anonymkode: 12487...6b5

Ja det finnes vel et par forskjellige løsninger på å forbedre rekkevidde for wifi. For eksempel så kan du kjøpe noe som dette https://www.komplett.no/product/912933/datautstyr/nettverk/range-extender/netgear-ac1200-wifi-range-extender#

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...