Gå til innhold

Lære av sine feil.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Er ikke det viktig? Jeg mener det. Jeg har en  gutt på 16 som skulle kjøpe scooter for konfirmasjonspengene sine. Han fant en scooter han ville ha. Det var viktig at den var litt tøff og kuul😂 Jeg og far syntes ikke den scooteren var i så bra stand, men gutten mente den var det. Så etter mye diskutering sa jeg at han gikk bestemme sjøl. Far er ikke helt enig. Men jeg mener at vist scooteren ikke er så bra som han mener, så får jeg håpe at han har lært på det da. Enig eller uenig? 

Han blir 18 om 1 år og 2 måneder, så synes han bør lære av sine feil 

Anonymkode: 6c292...9ab

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/443691-l%C3%A6re-av-sine-feil/
Del på andre sider

Fortsetter under...

20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er ikke det viktig? Jeg mener det. Jeg har en  gutt på 16 som skulle kjøpe scooter for konfirmasjonspengene sine. Han fant en scooter han ville ha. Det var viktig at den var litt tøff og kuul😂 Jeg og far syntes ikke den scooteren var i så bra stand, men gutten mente den var det. Så etter mye diskutering sa jeg at han gikk bestemme sjøl. Far er ikke helt enig. Men jeg mener at vist scooteren ikke er så bra som han mener, så får jeg håpe at han har lært på det da. Enig eller uenig? 

Han blir 18 om 1 år og 2 måneder, så synes han bør lære av sine feil 

Anonymkode: 6c292...9ab

Usikker på om jeg synes dette er et godt eksempel på å lære av sine feil. Tanken er fin men aldri verden om jeg hadde latt en 16 åring kjøre på en scooter som ikke var i optimal stand.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...