Gå til innhold

På vei nedover. Noe har gitt meg en sjelden gave ingen andre har. Bare meg

Anbefalte innlegg

Nå for tiden jeg kjenner jeg at jeg er på vei nedover! Har vært veldig høyt oppe over tid nå, å nå begynner det sakte å pinefult å gå nedover.. 😔

Hva skjer i hodet mitt? Det er som noen andre styrer tankene mine å hodet mitt. Jeg føler meg uovervinnelig! Noe har gitt meg denne gaven bare til meg.

Fortsetter under...

AnonymBruker
6 minutter siden, Kvitr skrev:

Nå for tiden jeg kjenner jeg at jeg er på vei nedover! Har vært veldig høyt oppe over tid nå, å nå begynner det sakte å pinefult å gå nedover.. 😔

Hva skjer i hodet mitt? Det er som noen andre styrer tankene mine å hodet mitt. Jeg føler meg uovervinnelig! Noe har gitt meg denne gaven bare til meg.

Leit å høre. Har du en behandler eller noen andre som du stoler på du kan snakke med?

Anonymkode: 3ce25...9e9

AnonymBruker
6 minutter siden, Kvitr skrev:

Følelsen av å være helt spesiell, med spesielle evner av betydning for verden, er vel noe av det som er vanligst å oppleve under en mani. Jeg antok at jeg var en ny verdensfrelser. 

Anonymkode: c6414...98f

19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Leit å høre. Har du en behandler eller noen andre som du stoler på du kan snakke med?

Skal få en ny behandler i Oktober. Har ambulant akutt team.. Føler jeg bare kan vinne over hele verden.

18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Følelsen av å være helt spesiell, med spesielle evner av betydning for verden, er vel noe av det som er vanligst å oppleve under en mani. Jeg antok at jeg var en ny verdensfrelser. 

Det er en rar følelse men digg å vite at bare jeg har fått den gaven!

Det er noen som vil meg bra ved å gi meg den æren.

AnonymBruker
13 minutter siden, Kvitr skrev:

Skal få en ny behandler i Oktober. Har ambulant akutt team.. Føler jeg bare kan vinne over hele verden.

Godt å høre at du har den muligheten, håper at du benytter deg av den? Det er viktig å ta vare på seg selv i en slik situasjon som du er i og noen ganger trenger man hjelp til det fra andre.

Annonse

AnonymBruker
1 time siden, Kvitr skrev:

Det er en rar følelse men digg å vite at bare jeg har fått den gaven!

Det er noen som vil meg bra ved å gi meg den æren.

Jeg tror du vet at dette er en storhetsforestilling uten rot i virkeligheten. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...