Kvitr Skrevet 1. august 2018 Skrevet 1. august 2018 Nå for tiden jeg kjenner jeg at jeg er på vei nedover! Har vært veldig høyt oppe over tid nå, å nå begynner det sakte å pinefult å gå nedover.. 😔 Hva skjer i hodet mitt? Det er som noen andre styrer tankene mine å hodet mitt. Jeg føler meg uovervinnelig! Noe har gitt meg denne gaven bare til meg. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1. august 2018 Skrevet 1. august 2018 6 minutter siden, Kvitr skrev: Nå for tiden jeg kjenner jeg at jeg er på vei nedover! Har vært veldig høyt oppe over tid nå, å nå begynner det sakte å pinefult å gå nedover.. 😔 Hva skjer i hodet mitt? Det er som noen andre styrer tankene mine å hodet mitt. Jeg føler meg uovervinnelig! Noe har gitt meg denne gaven bare til meg. Leit å høre. Har du en behandler eller noen andre som du stoler på du kan snakke med? Anonymkode: 3ce25...9e9 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1. august 2018 Skrevet 1. august 2018 6 minutter siden, Kvitr skrev: Nå for tiden jeg kjenner jeg at jeg er på vei nedover! Har vært veldig høyt oppe over tid nå, å nå begynner det sakte å pinefult å gå nedover.. 😔 Hva skjer i hodet mitt? Det er som noen andre styrer tankene mine å hodet mitt. Jeg føler meg uovervinnelig! Noe har gitt meg denne gaven bare til meg. Følelsen av å være helt spesiell, med spesielle evner av betydning for verden, er vel noe av det som er vanligst å oppleve under en mani. Jeg antok at jeg var en ny verdensfrelser. Anonymkode: c6414...98f 0 Siter
Kvitr Skrevet 1. august 2018 Forfatter Skrevet 1. august 2018 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: Leit å høre. Har du en behandler eller noen andre som du stoler på du kan snakke med? Anonymkode: 3ce25...9e9 Skal få en ny behandler i Oktober. Har ambulant akutt team.. Føler jeg bare kan vinne over hele verden. 0 Siter
Kvitr Skrevet 1. august 2018 Forfatter Skrevet 1. august 2018 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: Følelsen av å være helt spesiell, med spesielle evner av betydning for verden, er vel noe av det som er vanligst å oppleve under en mani. Jeg antok at jeg var en ny verdensfrelser. Anonymkode: c6414...98f Det er en rar følelse men digg å vite at bare jeg har fått den gaven! Det er noen som vil meg bra ved å gi meg den æren. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1. august 2018 Skrevet 1. august 2018 13 minutter siden, Kvitr skrev: Skal få en ny behandler i Oktober. Har ambulant akutt team.. Føler jeg bare kan vinne over hele verden. Godt å høre at du har den muligheten, håper at du benytter deg av den? Det er viktig å ta vare på seg selv i en slik situasjon som du er i og noen ganger trenger man hjelp til det fra andre. Anonymkode: 3ce25...9e9 0 Siter
Gjest franklyscarlet Skrevet 1. august 2018 Skrevet 1. august 2018 Uovervinnelig, men på vei nedover? Hvordan merker du at du er på vei nei, da? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1. august 2018 Skrevet 1. august 2018 1 time siden, Kvitr skrev: Det er en rar følelse men digg å vite at bare jeg har fått den gaven! Det er noen som vil meg bra ved å gi meg den æren. Jeg tror du vet at dette er en storhetsforestilling uten rot i virkeligheten. Anonymkode: c6414...98f 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.