Gå til innhold

Syns dere NRK bare spiller låter av musikere som sympatiserer med den sittende regjeringskabal?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker

De aller fleste artister og skuespillere og mediefolk, er veldig røde (utad), det er det ingen tvil om

Er du ikke det, får du karrieren ødelagt, du må få innpass i gjengen, som er blodrød, og jo lenger unna du er jo vanskeligere blir det

Vil DU jobbe i NRK, ja da kan du ikke være rasist (les, alt annet en blodrød) ellers, er du jo rasist og nazist og gudene vet og blir utstøtt og sparket

Har du ørlite grann av evne til kritisk tenking, og ikke bare spyr ut "fine fraser" non stop og overser alle faktiske utfordringer, så er du rasist/nasist/ond, hevder eliten.

https://p3.no/hva-har-skjedd-med-ludvig/

Men på den fronten snakker ingen om mangfold, de er selvsagt ikke for mangfold i praksis, de kvoterer ikke inn mer høyrevridde folk i NRK for å få litt mer nøytral dekning totalt sett

https://www.nrk.no/urix/russland-kan-ha-kompromitterende-informasjon-om-donald-trump-1.13315989

Og da får en slikt, ekkokamre uten kritiske innspill. Hvordan kan NRK komme med slike påstander som er ren løgn, om at Putin har sexvideo av trump og bruker dette for å utpresse han

Også bruker de slibrige ord som "kan", for å lure leserne og ikke bli tatt av PFU. Det KAN hende solberg og merkel hadde heit lesbe sex i tyskland og det ble fanget på film og putin sitter og koser seg med videone, Det KAN hende. Men om du ikke har troverdige bevis, så SKRIVER DU IKKE VILLE USANNE RYKTER OG PUBLISERER DEM OFFENTLIG. enhver med noe evne til kildekritikk forstår at dette er løgn, det er ingen "sikre kilder".

Ät en avis får seg til dette, gang på gang, er helt uforståelig, også skal de kreve fiannsiering fra skatteseddelen, no fucking way.

Anonymkode: 2c64a...7b5

AnonymBruker
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Eller bare en merkelig tanke? At NRK skulle bare vende kappen med vinden?

For sprøtt?

Anonymkode: 4f907...fb1

Ja, det er sprøtt så det holder.

Anonymkode: 70127...dca

Worrisome Plenty

Jeg opplever artister som veldig PK. Den regjeringen vi har nå, har ett parti som FRP, og det er ikke mange som offentlig støtter FRP. Den eneste artisten som gjør det som jeg kan komme på er Steven Ackles. Har NRK begynt å spille mye av han?

Annonse

AnonymBruker

Flere hev seg jo på i valgkampen?? Med opptreden osv.

Dere tror altså ikke at NRK ville bruke slike skitne triks for å oppnå flere " lyyerar og sjååererar".

Enig med deg at jeg har lagt merke til mye rart men nå synes jeg pendelen slår den andre veien

Har ofte følt meg overvåket og at nyhetene " sitter og venter" på akkurat min respons selv om jeg aldri har jobbet der. Også lagt merke til at de konsekvent ligger etter i tid( klokka). Værmeldingen virker også veldig skvisa og får mindre og mindre ressurser virker som. Men er vel det mest realitetsorienterende innslaget.

Og tro sånne ting er kanskje symptom på hørelspsykose som er et ord jeg har sett brukt. 

Også lagt merke til enkelte fra TV verden i nærmiljø og har i perioder følt meg forfulgt. Men de er kanskje på ferie. Mye ferie i Norge. Alt står stille frem til småskolene begynner.

Men rimelig det.

Allikevel grunn for kritisk sans. Lurer på hvordan ny mediavirkelighet blir. Om mange ikke lenger har penger til TV.

AnonymBruker
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Flere hev seg jo på i valgkampen?? Med opptreden osv.

Dere tror altså ikke at NRK ville bruke slike skitne triks for å oppnå flere " lyyerar og sjååererar".

Enig med deg at jeg har lagt merke til mye rart men nå synes jeg pendelen slår den andre veien

Har ofte følt meg overvåket og at nyhetene " sitter og venter" på akkurat min respons selv om jeg aldri har jobbet der. Også lagt merke til at de konsekvent ligger etter i tid( klokka). Værmeldingen virker også veldig skvisa og får mindre og mindre ressurser virker som. Men er vel det mest realitetsorienterende innslaget.

Og tro sånne ting er kanskje symptom på hørelspsykose som er et ord jeg har sett brukt. 

Også lagt merke til enkelte fra TV verden i nærmiljø og har i perioder følt meg forfulgt. Men de er kanskje på ferie. Mye ferie i Norge. Alt står stille frem til småskolene begynner.

Men rimelig det.

Allikevel grunn for kritisk sans. Lurer på hvordan ny mediavirkelighet blir. Om mange ikke lenger har penger til TV.

Altså, du høres ikke helt frisk ut. Kanskje en idé å bestille en legetime?

Anonymkode: 70127...dca

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...