Gå til innhold

Er dere blitt mere redd for matsmitte enn før?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Tror det er årsak til all økning i infeksjoner jeg.

Anonymkode: 9ab73...020

AnonymBruker
Skrevet

Er ikke redd for matsmitte, men jeg tror maten blir mindre næringsrik år for år jo "flinkere" vi blir tili å produsere mat, det går på volum og smak ikke faktisk kvalitet på matvarene. "økologisk" endrer heller ingenting på det. 

Anonymkode: 8cdd6...2a9

AnonymBruker
Skrevet

Nei det er jeg ikke enig i. Passer på god håndhygiene så går det meste bra. Litt mer på vakt når jeg reiser men har et veldig avslappet forhold til slikt 🙂 

Anonymkode: 5cd12...3c0

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har altid vært nøye på det. Spessielt når det gjelder rått kjøtt av svin og kylling er jeg forsiktig. 

Anonymkode: c0d20...731

AnonymBruker
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tror det er årsak til all økning i infeksjoner jeg.

Men hvorfor er du mer redd enn tidligere? Hva har forandret seg?

Anonymkode: 5cd12...3c0

Skrevet

Nei, det er jeg ikke, men tar jo litt hensyn, det har jeg bestandig gjort.

AnonymBruker
Skrevet

Er dere redd hva som skjer i landbruket nå eller tror dere dette retter seg dersom de neste somrene blir mere tilnærmet " normalen"?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...