Gå til innhold

Hevder Per Sandberg og Bahareh Letnes bor sammen i statens leilighet på Gimle

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hører nå på radio at det avgjørende kan være at han hadde med seg jobbens mobiltelefon på reisen. Klart det finnes formildende ting. Alt er ikke så lett å tenke på alt.

Anonymkode: 7f713...2be

Fortsetter under...

AnonymBruker

Man kan aldri bli for forsiktig for hvem man åpner sin dør men dette kan vel ikke tolkes dithen med en enslig mobiltelefon. Er det mange tidligere som har reist dit helt privat?

Gjest Gargamel

Han egner seg ikke til å styre noe som helst, nei, men er en fin fargeklatt i agurktiden.

(Tror noen, men hånden på hjertet, at han kjøpte og tok på "Bon Voyage" skjorta for å håne båtflyktninger? Det tror ikke jeg. Jeg tror det bare var total mangel på antenner) 

Jeg er ikke overrasket over at han og kjæresten får gå i fred i Iran. Det er ikke lurt å slå ned på en norsk politiker som spiser kake med iranske diplomater. Jeg tar ikke det som bevis på at hun er agent, men hvem vet. 

Det er mye myndighetene i Iran velger å se mellom fingrene på:

https://www.dagbladet.no/magasinet/i-iran-er-straffen-for-a-drikke-alkohol-80-piskeslag-vi-dro-dit-for-a-smake-pa-eksklusiv-vin/67399727

Endret av Gargamel
AnonymBruker

Alt er naturlig nok ikke så lett for "alle oss andre" å forstå som kanskje aldri har opplevet kjærligheten. Men nå lovte han jo kanskje bok på TV i går. Smått om senn når den sikkert bibliotekene.Kanskje noe annet enn de vanlige biografiene. Enkelte klarer det utrolige.

Jeg hørte forresten at der nesten ikke var båtflyktinger lenge. Man dro direkte til Spania i egne flyktingeruter hørte jeg på radio NRK for et par tre uker siden.

Annonse

AnonymBruker

Blir litt som president Trumf som i begynnelsen av perioden beklaget veldig at nå kunne han ikke kjøre rundt i byen selv lenger og stikke inn helt spontant for en burger eller annet. Polktikerrollen forplikter mer. Bare en vanlig byråkrat kan ikke stikke av sted å bytte dekk på bilen i arbeidstiden for eksempel. Ville tatt seg ut. Politikere er vel egentlig embetsmenn og omfattet av eget lovverk r?? Er de ikke??

Vanskelig å tro at det ikke kommer mer om saken???

AnonymBruker
34 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg hørte forresten at der nesten ikke var båtflyktinger lenge. Man dro direkte til Spania i egne flyktingeruter hørte jeg på radio NRK for et par tre uker siden.

Med fly?

Anonymkode: b9a64...ebc

AnonymBruker

Det vet jeg ikke. Husker ikke det ble sagt. Men det ble sagt at man ( flyktningene)nå ikke ønsket seg til de nordiske land og Nord Europa overhodet lenger og derfor reiste direkte primært til Spania. Tenkte selv da jeg hørte dette at det kanskje innebar mindre farefulle reiser og at det kanskje var fredsarbeid og forhandlinger tror det er fra Hellas i spissen som har ført frem. Men alt gjenstår jo å se.

AnonymBruker

Hvis ikke det er en skult baktanke med alt. Det er jo ofte det fra pomitikere av i dag.

Eller at det er en form for felle som  en i tråden her er inne på fra fremmede makter etteretnining. 

Bare skummelt uansett. Ingen humor.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...