Gå til innhold

Bursdagsfeiring.Avlyse

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Min bestevenninne blir 30 år i helgen og vi har planlagt en feiring. Jeg har vært med på å sende innbydelser og planlegge en del av feiring. Jeg hadde gledet meg til festen, men så dukket det opp ett problem. Min mann må reise bort den helgen. Det fikk vi vite for noen dager siden. Har prøvd å skaffe barnevakt for barna og hund, så jeg kan delta på bursdagen. Men det gikk ikke, så jeg ringte min venninne og sa at jeg dessverre ikke kan komme. Jeg hørte at hun ble lei seg. Tror at hun ble litt sur også. Mel hva kan jeg gjøre med det? Situasjonen er jo sånn, så det blir det sånn denne gangen 🤔

Anonymkode: 25e11...89c

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/443806-bursdagsfeiringavlyse/
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Det var leit, men som sagt så er det jo ingenting du kan gjøre med det enn det som du allerede har gjort. Men hva med å invitere henne hjem til deg eller at du kommer til henne senere når du har mulighet til det og du har barnevakt? Du kan jo bake en god kake og gi henne gaven som du har kjøpt til henne og kanskje ta med en fin film eller noe sånt som dere kan se sammen mens dere spiser deres favoritt godteri, kanskje drikker noe vin og? Hadde jeg vært din venninne så hadde jeg satt veldig stor pris på noe sånt i alle fall. Jeg tenker at det kan jo kanskje gjøre opp for det at du ikke kunne komme i bursdagsfeiringen hennes?

Anonymkode: 39b92...87f

AnonymBruker
19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg skal i familieselskap til henne neste helg, så da får hun gave da. Er bare festen samnens venner jeg ikke kan komme på 

Skjønner. Jeg håper at hun ikke er så alt for sur på deg på grunn av dette. Det har hun absolutt ingen grunn til å være slik jeg ser det i alle fall. Har du snakket noe med henne etter at du sa at du ikke kunne komme i bursdagsfeiringen likevel?

22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg skal i familieselskap til henne neste helg, så da får hun gave da. Er bare festen samnens venner jeg ikke kan komme på 

Selvfølgelig er det helt ok å avlyse ett av to bursdagsbesøk når du virkelig ikke har mulighet.  Dette er ikke mer å tenke på i det hele tatt.

Annonse

AnonymBruker
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Skjønner. Jeg håper at hun ikke er så alt for sur på deg på grunn av dette. Det har hun absolutt ingen grunn til å være slik jeg ser det i alle fall. Har du snakket noe med henne etter at du sa at du ikke kunne komme i bursdagsfeiringen likevel?

Jeg sendte melding på messenger i stad. Prøvde å ringe men hun jobber. Skrev: beklager at jeg ikke kan komme, men skal fortsette å prøve å finne barnevakt, men kan ikke love noe. Fikk ett kort svar : 🤙

AnonymBruker
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg sendte melding på messenger i stad. Prøvde å ringe men hun jobber. Skrev: beklager at jeg ikke kan komme, men skal fortsette å prøve å finne barnevakt, men kan ikke love noe. Fikk ett kort svar : 🤙

Ok. Så bra. Da virker hun jo ikke sint eller skuffet i det minste.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...