Gå til innhold

Anonyme forum mer "skumle" ????

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/5VlO8z/unge-unngaar-debatter-paa-nett

De unge sier det er så mye hets, på anonyme forum, at de heller vil bruke ekte navn. Men vil en ikke få mye værre hets under ekte navn :P Prøv å stå frem under ekte navn og si noe kritisk mot islam f.eks, rapporter tilbake hit etterpå, kids ;)  Gjerne tegn en karikaturtegning av muhammed mens du er i gang, under fult navn, så får vi se om du fortsatt mener det samme, at løsningen på hets er fult ekte navn. Det er uansett lett å lage fake bruker på afcebook med falskt navn, så hvorfor det skulle føles "trygt" vet ikke jeg

Kanskje de egentlig mener "debatter" i eget ekkokammer hvor kun "venner" kan diskutere, jada den ser jeg, slike trygge gode debatter vil de nok ha, problemt er bare det er ikke debatter, det er bare ekkokamre som føles som debatter i en fake subseksjon av internettet hvor ting er trygt og godt og ingen ekte problemer diskuteres, og ingen fremskritt fremmes

Lykke til sier jeg bare

Og kjør debatt, selvsagt ;) 

Anonymkode: 63be0...a16

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/443815-anonyme-forum-mer-skumle/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Worrisome Plenty

I 2015 ringte jo vgtv opp de som uttalte seg "veldig kritisk" om flyktningestrømmen som var da. Bare ringte de opp og "intervjuet" de. Det var skikkelig køddent gjort av VG. De mistet + abonnementet mitt. Media har altfor stor makt og er altfor partiske innen innvandring og integrering.

Annonse

UtakknemligDiva
På 6.8.2018 den 16.42, Worrysome plenty skrev:

I 2015 ringte jo vgtv opp de som uttalte seg "veldig kritisk" om flyktningestrømmen som var da. Bare ringte de opp og "intervjuet" de. Det var skikkelig køddent gjort av VG. De mistet + abonnementet mitt. Media har altfor stor makt og er altfor partiske innen innvandring og integrering.

jeg syntes det var litt morsomt 😛 når folk skriver ting så bør de kunne stå for det irl. Det er en uting at folk skal være tøffe over en skjerm.

AnonymBruker
18 minutter siden, 90tallsbarn skrev:

jeg syntes det var litt morsomt 😛 når folk skriver ting så bør de kunne stå for det irl. Det er en uting at folk skal være tøffe over en skjerm.

Ikke rarat at folk i tørr si meningene sine under fullt navn.

https://p3.no/hva-har-skjedd-med-ludvig/

Ludvig Løkholm Lewin (33) ville se hvordan folk reagerte hvis han plutselig ble "islamfiendtlig". Konsekvensene ble større enn han hadde sett for seg.

Anonymkode: 4efb3...329

AnonymBruker
17 minutter siden, 90tallsbarn skrev:

Handler ikke om å "stå" for ting, det handler om men X (utad), eller bli arbeidsledig.

Obviously, derfor mener "alle" mediefolk og/eller folk som er avhengig av riktig image utad

Og dermed blir det ingen "debatt"

Og dermed blir det områder med sharia i Norge etterhvert, og nissene vil lure på hva skjedde, jaja vi var alle enige om at dette var riktig så da har vi alle skyld, nei, alle mener ikke dette, dere bare tvinger folk til å late som de mener det, og dere som presser meningen på resten gjennom å true med arbeidsløshet etc for "ukorrekte" meninger, dere har 100% av skylden når dette går i dass, du synes det er artig nå men ta deg en tur ttil Rinkeby i Sverige, eller Oslo Øst i Norge, du kommer IKKE til å synes at det er "morsomt" da lenger. Og dette er bare begynnelsen

Stå for meningen din "ludvig", se hva som skjer. Ohhh du bare latet som, phewwww da beholt du jobben din da, gratulerer, du hadde "flaks" som bare latet som du ikke hadde 100% PK mening. Fint for deg da. Men, hva med landet ?

Lykke til

Annonse

AnonymBruker
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke rarat at folk i tørr si meningene sine under fullt navn.

Ludvig Løkholm Lewin (33) ville se hvordan folk reagerte hvis han plutselig ble "islamfiendtlig". Konsekvensene ble større enn han hadde sett for seg.

Anonymkode: 4efb3...329

HEY slutt å være meg, nå tenkte vi likt samtidig LOL :ph34r:

AnonymBruker

Kanskje synes de som styrer og steller det er tid og krefter som hadde vært bedre brukt i yrkeslivet? At det er brysom støy for " det bestående" og at man ikke ønsker alle typer spørsmål spurt og motkrefter? Alt er ikke forferdelig lett i dag lenger ,men vi håper jo alle at ting skal bli bedre.

Anonymkode: d4094...611

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...