Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

18 timer siden, emilie321 skrev:

Helgen har vært bra sånn matmessig. Har ikke spist noe godis og heller ikke Pepsi Max.

Var på vekta på lørdag og holdt på å svime av, nå er det nok. Er mye sulten og heller ikke helt i form, da er det tungt. Men må bare greie å snu om

18 timer siden, emilie321 skrev:

Det må være vondt og ikke greie tanken på jobb. Håper den biten bedrer seg for deg. 

I morgen er det en ny dag og da kan ting se bedre ut, det håper nå jeg på. En ny dag og en ny start.

Så flink du har vært! Fortsetter du slik, vil jo vekta gå ned etter hvert.

I går avsluttet jeg med McDonalds av alle ting. I dag kommer den sure svie, men må holde ut nå. Null utskeielser før høstferien. Ferdig snakket!!

Ja, tråkig med det jobbstresset mitt dessverre😥

Endret av cilie
1 minutt siden, cilie skrev:

Bra du har hatt det fint! Da er vi to med stopp nå :) 

Ja nå må vi stå på :) Det var heldigvis ikke så gale som jeg trodde, trodde jeg hadde gått opp mye mer med alt jeg har spist. Så nå er det nedover igjen :) 

Annonse

4 timer siden, cilie skrev:

Det hører jo sommeren til:) Og for så vidt godt m rødvin utover høsten og... 

Haha :D Sant det... og i morgen kveld skal jeg på et arrangement med øl, regner jeg med....

Om ikke jeg kniper helt igjen ølkrana denne uka, så kan jeg i alle fall redusere litt på mengden...

Hvordan går det med deg @cilie og dere andre?

Føler ikke at jeg har så mye viljestyrke akkurat, men det har gått sånn noenlunde. Har ikke spist noe snop og heller ikke kjøpt noe brus denne uka. I forhold til kalorier så har jeg nok ligget der jeg som normalvektig bør ligge. Burde ha gått ned bittelitt, men var ute igår og fikk et måltid som var ramsalt. Gikk derfor ikke på vekta idag (pleier å veie meg på fredagen)

Nå er det helg igjen så må nok få opp viljestyrken noen hakk. Skal i bursdag i helgen så da må jeg greie og bare ta litt. Det er mitt mål denne helgen.

Hva med dere?

2 timer siden, emilie321 skrev:

Føler ikke at jeg har så mye viljestyrke akkurat, men det har gått sånn noenlunde. Har ikke spist noe snop og heller ikke kjøpt noe brus denne uka. I forhold til kalorier så har jeg nok ligget der jeg som normalvektig bør ligge. Burde ha gått ned bittelitt, men var ute igår og fikk et måltid som var ramsalt. Gikk derfor ikke på vekta idag (pleier å veie meg på fredagen)

Nå er det helg igjen så må nok få opp viljestyrken noen hakk. Skal i bursdag i helgen så da må jeg greie og bare ta litt. Det er mitt mål denne helgen.

Hva med dere?

Jeg har spist adskillig sunnere og mindre denne første arbeidsuka etter ferien og har sluppet 1,3 kg siden mandag morgen. Men det er mye vomfyll og vann altså, det er nok ikke 1,3 kg fett. :) 

4 timer siden, emilie321 skrev:

Hva med dere?

Jeg har ikke gått ned noe i sommer - vekta er helt konstant, eller muligens en halvkilo mer... Gikk jo masse i forrige uke, lange dagsmarsjer, men vi spiste mye også da :D Denne uka har det vært normalt kosthold, men litt for lite aktivitet pga noen hektiske dager på jobb. Kjenner at jeg er rastløs i kroppen og lengter etter å få brukt litt energi. Skal ri i dag og løpe i morgen, så det hjelper nok. Men så skal jeg på fest i morgen kveld....

Neste uke blir det normaluke, med sunt kosthold og forhåpentligvis mye aktivitet!

1 time siden, Lillemus skrev:

Jeg har spist adskillig sunnere og mindre denne første arbeidsuka etter ferien og har sluppet 1,3 kg siden mandag morgen. Men det er mye vomfyll og vann altså, det er nok ikke 1,3 kg fett. :) 

Så bra  :)  Litt fett er det nok og en fin start :)

Annonse

På 17.8.2018 den 4.39, emilie321 skrev:

Hva med dere?

Keep up the good work! Her veier jeg 600 g mindre enn for en uke siden, men totalt 0,5 kg mer enn det laveste i sommer. Har bare holdt hodet over vann ifht jobb, men kuttet alt av godis - i utvidet begrep. Spiser mest mulig lavkarbo - kramper i beina hver natt- og håper å få ork til trening snart. 

3 timer siden, cilie skrev:

Keep up the good work! Her veier jeg 600 g mindre enn for en uke siden, men totalt 0,5 kg mer enn det laveste i sommer. Har bare holdt hodet over vann ifht jobb, men kuttet alt av godis - i utvidet begrep. Spiser mest mulig lavkarbo - kramper i beina hver natt- og håper å få ork til trening snart. 

Ta magnesiumtilskudd mot kramper i beina!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...