Gå til innhold

Når klage på naboen?

Anbefalte innlegg

Hvor mye fest og bråk får man tåle før man sender inn klage til styret på naboer? 

Har ett ungt par i blokken som fester mye. Det er musikk og roping til kl 5-6 flere helger  . Jeg prøvde å snakke med jenta som bor der en gang. Jeg sa at det bor barnefamilier og eldre i blokka, så kanskje dem kan dempe lyden litt tidligere på natten når dem har fest. Hun bare smilte og kastet på håret og sin vei. Synes det er ufint  

Anonymkode: 69d5d...72a

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/443956-n%C3%A5r-klage-p%C3%A5-naboen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvor mye fest og bråk får man tåle før man sender inn klage til styret på naboer? 

Har ett ungt par i blokken som fester mye. Det er musikk og roping til kl 5-6 flere helger  . Jeg prøvde å snakke med jenta som bor der en gang. Jeg sa at det bor barnefamilier og eldre i blokka, så kanskje dem kan dempe lyden litt tidligere på natten når dem har fest. Hun bare smilte og kastet på håret og sin vei. Synes det er ufint  

Hvis de ikke tar direkte klage slik dere har gjort, til etterretning er det bare å klage videre til styret. Skal faktisk ikke så mange slike klager til før man blir truet med utkastelse.

22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Får dem vite av styret om hvem som har sendt inn klage? 

Den gangen jeg klaget ba jeg styret om ikke å si hvem som klaget i og med at jeg hadde småbarn den gangen, om de gjorde det vet jeg ikke.

41 minutter siden, Lillemus skrev:

Den gangen jeg klaget ba jeg styret om ikke å si hvem som klaget i og med at jeg hadde småbarn den gangen, om de gjorde det vet jeg ikke.

Var det pga fest og bråk du også klaget? Ble det bedre?

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Bor i blokk selv og hadde aldri tolerert det. Send et anonymt brev til styret om du ikke ønsker stå med fullt navn. 

Anonymkode: d2af4...a45

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Var det pga fest og bråk du også klaget? Ble det bedre?

Ikke festing, men en del bråk også på nattestid, smelling med dører og roping i oppgangen. Ble blikk stille etterpå. Det er sikkert 9-10 år siden og etter det har det vært rolig og stille. Jeg hører dem selvfølgelig innimellom, men da bare vanlige lyder, slik de også hører fra oss, ikke noe rop og bråk nei.

Her kommer de hjem fra byen midt på natten og har med seg folk. Står ute å roper. Når de skal gå inn så høres det ut som om de river ned oppgangen. Og damene i høye hæler, som høres veldig godt. Og så begynner musikken og bråket 🙈

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Her kommer de hjem fra byen midt på natten og har med seg folk. Står ute å roper. Når de skal gå inn så høres det ut som om de river ned oppgangen. Og damene i høye hæler, som høres veldig godt. Og så begynner musikken og bråket 🙈

Klag i vei! Få gjerne med deg naboene også - greit nok at man må tåle litt når man bor i blokk, men det er ordensregler man må rette seg etter. Det skal sikkert være stille mellom 22-07 eller noe slikt hos dere også. Send inn en klage så fort du kan.

31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Klag til Styret!

Anonymkode: 82677...691

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Skriv en ryddig klage til styret, hvor du også oppgir at du har forsøkt å si fra direkte til de det gjelder. Da jeg var formann i vårt boligsameie, så forlangte vi at folk stort sett skulle gjøre et forsøk selv på å si fra til naboen før styret tok tak i en klage. 

Anonymkode: b6f11...330

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...