Gå til innhold

Jeg beklager


Gjest Maggie55

Anbefalte innlegg

Gjest Maggie55

Jeg ber om unnskyldning for alle usammenhengende kommentarer og fordummende innlegg den siste tiden men jeg følger meg ordentlig dårlig og mye svimmel  om dagen. Jeg synes konvensjoner på alle plan brytes daglig i verden og er veldig bekymret for hva det gjør med oss selv om jeg forstår meget godt at alt har ikke med meg å gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Klem til deg, Maggie55.

Som stjernestøv skriver: Alle har sitt å stri med. Du med ditt, og jeg med mitt, osv.

Vi får bare prøve å tåle hverandre. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Maggie55

Takk takk. Men man bør være litt kritisk også synes jeg. Men jeg har time hos legen snart igjen. Har skrevet et ark med punkter allerede. Håper ikke toget er innstilt den dagen.😊

" Hei Fallera Hei Fallera" ( fin vise på radio nettopp nå)( minte meg om dengang høgskolelektorarane danset på bordene. Spesielle tider kan dere tro)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maggie55

Man må bare aldri gi opp som de så til oss pasienter på gruppemøte.Slik tenker jeg selv om det er gyselig veldig spesielle tider. Engang må det bare snu for alle.😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maggie55

Alt er nok ikke bare for disse politikerene. Virker som nå er avgifter lagt på dataen. "Advarsel mot databruk " kommer nå stadig opp på min mobil fra Anderoid og det er neppe fra stjernehopen Anderoidene. Så jeg må bare slutte av. Det blir for mye uforståelig og skummelt.

Jeg vil gjerne få takke alle for tiden som var og husk vår beste tid er nå.😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Maggie55 skrev:

Virker som nå er avgifter lagt på dataen. "Advarsel mot databruk " kommer nå stadig opp på min mobil fra Anderoid

 

Det blir dyrt for deg hvis du bruker Mobilnett og ikke trådløst nett når du er hjemme. Du har inkludert en viss mengde datamengde via mobilnettet i abonnementet ditt. Dersom dette overskrides, blir det dyrt. Hvis du holder deg til trådløst nett, kommer det ikke ekstra kostnader utover det du betaler i abonnement.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, påskelilje skrev:

Hvis du holder deg til trådløst nett, kommer det ikke ekstra kostnader utover det du betaler i abonnement.

Forutsatt at man faktisk har et trådløst nett hjemme...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, laban skrev:

Forutsatt at man faktisk har et trådløst nett hjemme...

Det er sant. Tenkte ikke på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maggie55

Jeg har valgt kontantabonement for å få bedre kontroll med forbruket så noe trådløst tror jeg ikke det er her. TV har jeg ikke fordi jeg synes om å bruke tid på andre ting i min alder og for å holde faste kostnader nede. Men vi gjør oss alle våre tanker i livet tror jeg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

56 minutter siden, Maggie55 skrev:

Jeg har valgt kontantabonement for å få bedre kontroll med forbruket så noe trådløst tror jeg ikke det er her. TV har jeg ikke fordi jeg synes om å bruke tid på andre ting i min alder og for å holde faste kostnader nede. Men vi gjør oss alle våre tanker i livet tror jeg..

Kontantab. er vel dyrest?

Anonymkode: 96ac5...70c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maggie55

Alle opplever å komme til kort i livet av og til tror jeg. Hva som irriterer mest er disse hersens fluene som nå er tilbake og trives så bra virker det som. De tyvser vel TV hos de som har TV.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...