Gå til innhold

Tror du på gud?

Anbefalte innlegg

3 minutes ago, stjernestøv said:

Alle er endel av Gud, både det positive og det negative. Alt ER Gud, vi er gud...Gud er energien som gjennomstrømmer alt liv. Og Gud ville oppleve seg selv som adskilt derfor skapte han menneskene og dyrene fra seg selv. Han delte seg selv for å oppleve ALT som er mulig å oppleve. 

Og hvordan vet vi dette? 😉

Anonymkode: e26dd...b45

Fortsetter under...

3 minutes ago, stjernestøv said:

Det er en universell sannhet :) I belive! 

Det var en særdeles drøy påstand som vi ikke har noen grunn til å tro er sann. Ditt svar her gav ingen grunn til å tro noe mer på dette. 

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det var en særdeles drøy påstand som vi ikke har noen grunn til å tro er sann. Ditt svar her gav ingen grunn til å tro noe mer på dette. 

Nei nei tro hva du vil, det er ihvertfall min overbevisning så det så :) 

36 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tro hva du vil. Men slutt å komme med drøye påstander du ikke kan kan argumentere for. 😉

Jeg sier jo det at det er min overbevisning, ingen trenger å tro på det for min del. Bare ytrer min tro, det må vel være lov? Tvinger ikke min tro på noen andre. Folk får tro hva de vil for min del. 

Annonse

10 minutes ago, stjernestøv said:

Jeg sier jo det at det er min overbevisning, ingen trenger å tro på det for min del. Bare ytrer min tro, det må vel være lov? Tvinger ikke min tro på noen andre. Folk får tro hva de vil for min del. 

Screenshot_2018-08-26-16-06-21.jpg

16 minutes ago, stjernestøv said:

Screenshot_2018-08-26-16-06-21 (1).jpg

Just now, stjernestøv said:

Ja jeg sier hva JEG tror er realistisk, det betyr ikke at det er rett for ALLE. 

Du skrev ikke det i posten jeg viste til. I rest my case. 😉 Ønsker deg en fortsatt fin søndag, Stjernestøv! 🙂

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du skrev ikke det i posten jeg viste til. I rest my case. 😉 Ønsker deg en fortsatt fin søndag, Stjernestøv! 🙂

Takk i likeså :) Jeg er på min tredje cider nå og hadde beileys i kaffeen i dag. Håper det hjelper på nervene ;) 

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...