Gå til innhold

Hadde du blitt skuffet?

Anbefalte innlegg

Jeg har ett par venninner som jeg forteller alt til. Denne uken fikk jeg er hyggelig nyhet som jeg delte med mine venner og familie i min bursdagsfeiring. Etterpå så jeg at den ene venninne min var litt rar. Hun sa litt senere på kvelden at hun trodde at hun var den første jeg kom å fortelle nyheten til. Jeg skjønner at hun tenker sånn siden hun er den nærmeste venninnen min. Men jeg hadde lyst å fortelle det samlet til alle. Men kan jo skjønne at hun ble litt skuffet 

Anonymkode: 96d92...bf2

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/444093-hadde-du-blitt-skuffet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har ett par venninner som jeg forteller alt til. Denne uken fikk jeg er hyggelig nyhet som jeg delte med mine venner og familie i min bursdagsfeiring. Etterpå så jeg at den ene venninne min var litt rar. Hun sa litt senere på kvelden at hun trodde at hun var den første jeg kom å fortelle nyheten til. Jeg skjønner at hun tenker sånn siden hun er den nærmeste venninnen min. Men jeg hadde lyst å fortelle det samlet til alle. Men kan jo skjønne at hun ble litt skuffet 

Jen syntes hun oppførte seg barnslig.

Anonymkode: 0b0ac...318

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette synes jeg høres nokså sært ut. Kan skjønne at hun kunne blitt litt støtt om hun hadde fått høre nyheten av noen andre, i stedet for direkte fra deg, men når du forteller samlet til alle kan jeg ikke forstå det skal være noe å bli skuffet over.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...