Gå til innhold

Helvetesild?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

I mange dager har jeg vært forferdelig sår på en side bak på ryggen. Huden er så sår at jeg omtrent ikke klarer å sitte inntil noe, bh-stroppen gjør vondt osv. I nogenlunde samme tid fikk jeg tre prikker frempå magen på samme side...noe jeg trodde var bitt/stikk. Et stort parti rundt disse tre utslettene er også huden veldig sår. Selve utslettene er også såre.

Etter langt over en uke er jeg fremdeles fryktelig sår på ryggen. Utslettene har kanskje roet seg noe, er røde, med en «prikke i midten. Både utslettene og området rundt er fremdeles sårt

Har funnet ut at dette muligens kan være helvetesild. Men trodde utslettet da skulle vært flere og kraftigere/styggere.

Kan det alikavel være helvetesild? Hva annet kan det være? 

Takk

Anonymkode: 74e37...a26

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Helvetesild, da jeg hadde det, så ut som blemmer, aka herpesblemmer. Fikk det kun på én side av kroppen. Tror det er kriteriet for at det skal være helvetesild. Du må ta deg n tur til legen slik at de eventuelt kan gi deg lindrende kremer.

Anonymkode: bf6ff...dda

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...