Gå til innhold

Verk i beinet

Anbefalte innlegg

Fatter ikke hvorfor jeg har så vondt i beinet... Det verker slik jeg husker vekstverk/voksesmerter var - sånn snikende vondt i noen timer, sånn at en bare kjenner det innimellom, og så øker det på sånn at en kjenner det hele tida... På innsiden av venstre kne og ned til tykkleggen, og så på utsiden av og foran på leggen på samme bein. Ingenting på høyre bein. Beinhinnebetennelse er vel bare foran på leggen?

hm... Jeg løp jo på asfalt på lørdag, gikk i skogen på søndag og på asfalt i går. Men hvis det var løpingen som gjorde det, burde jeg vel fått vondt på søndag? Kjente muligens litt i går, men da bare ignorerte jeg det.

Irriterende :-(

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/444136-verk-i-beinet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...