Gå til innhold

Hva betaler du i boutgifter hver måned?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg betaler 9000 kroner med strøm hver måned for en liten leilighet med et soverom. Hva betaler dere i boutgifter?

Anonymkode: 9e030...21c

Nå betaler jeg ca..3800,- i husleie + ca. 550,- i strøm ettersom jeg har betalt ned lånet, tidligere betalte jeg rundt 3500,- mer inkl. huslånet. Fordelen med å bo i et gammelt borettslag med god økonomi. Leilighet med 3 soverom og middels standard.

Annonse

2873,- i fellesutgifter, 500 i strøm, 200 i innboforsikring. Så har jeg lånt på leiligheten (bakt inn kredittkort osv), så jeg betaler 1800 på ett lån også. Selv om det opprinnelige lånet var nedbetalt.

Sum=5373,-

Anonymkode: 3638d...898

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...