Gå til innhold

Når fremmede spør om å låne mobilen din? hva gjør du?

Anbefalte innlegg

48 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er ditt valg. Men spørs hvilke erfaringer en har med situasjoner fra før. Jeg har lært meg å ikke ha tillit til enhver fremmed person. Rundt der jeg bor er det ofte tiggere, narkomane osv.  . 

Anonymkode: 0f936...204

Liver blir så mye hyggeligere om man velger å ha tillit til folk. Folk flest er greie, uansett utgangspunkt.

Fortsetter under...

8 timer siden, Xtra skrev:

Liver blir så mye hyggeligere om man velger å ha tillit til folk. Folk flest er greie, uansett utgangspunkt.

Jeg har tillit til folk i utgangspunktet, men jeg må kjenne dem før de får låne telefonen / samme gjelder bankkortet... 

Anonymkode: 0f936...204

Vet ikke om jeg har blitt spurt om det - men jeg tror nok jeg ville ha sagt ja, forutsatt at personen som spurte så hyggelig ut og ikke virket troende til å stikke av. Jeg regner med at de aller fleste mennesker er ærlige, selv om jeg jo vet at det finnes unntak.

Jeg måtte selv låne telefon av en fremmed da vi var i Euro Disney for mange år siden. Mobilen min funket ikke, og jeg og to barn hadde kommet bort fra mannen og det tredje barnet. Heldigvis fikk jeg låne telefon, og fikk ringt ham og avtalt møtested.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...