Gå til innhold

Hurra.. (tror jeg) Jeg har fått tilbud om jobb!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

1 time siden, Lillemus skrev:

Kan du ikke kutte ut å bruke forumet til slikt tull?

Jeg synes nå at det er mange som bruker Åpent forum til å skrive mye tull. Så hvorfor denne hang-upen på meg? Stått opp med feil bein i dag? 🤔

Annonse

1 time siden, anbr42 skrev:

Jeg synes nå at det er mange som bruker Åpent forum til å skrive mye tull. Så hvorfor denne hang-upen på meg? Stått opp med feil bein i dag? 🤔

Har jeg en hangup på deg? Jeg har svart deg en eneste gang.

14 timer siden, Lillemus skrev:

Har jeg en hangup på deg? Jeg har svart deg en eneste gang.

Vel... Jeg kan i alle fall ikke huske å ha sett deg kommentere slik til andre som tuller og tøyser her inne. 

Er det ikke litt kjedelig at alt skal være så gravalvorlig bestandig? Litt humor i hverdagen skader vel ingen. Selv om det bare skulle være meg selv som synes dette er morsomt, får så være. JEG hadde det i alle fall gøy! ;)

Litt rart, egentlig. Jeg har skrevet på Psykiatri-forumet når livet har vært kjipt og vanskelig, og fått pepper for det. Og når jeg skriver på Åpent forum når livet er fint, så får jeg pepper for det også. 

Ikke lett dette her, gitt. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...