Gå til innhold

Har du satt på varmen enda?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Begynner å bli gulvkaldt her hos meg. vurderer å sette på ovnen.

Anonymkode: 6f526...ec6

Hos kjæresten har vi varmepumpe og den surrer og går, men hjemme hos meg er ikke ovnene slått på ennå nei.Blir ikke så golvkaldt i 3. etg.

Jeg har satt på varmepumpa et par ganger i høst. Er litt ladt her om morgenen. I går glemte jeg å skru den av. Skikkelig lurt når man har ytterdøra oppe i noen timer. Trivelig å fyre for kråka! Hadde nok vært bedre å fyre litt i vedovnen på morgenen.

Annonse

1 time siden, stjernestøv skrev:

Her er ovnene på. Satt på ovnene på soverommet og i går, var kaldt. 

53 minutter siden, slabbedask skrev:

Satt på på soverommet.

Har dere varme på på soverommet??? Kunne aldri hatt varme på der, deilig å ligge under den varme dyna, gjerne med varmeflaske på beina og puste inn kaaaaald og deilig natteluft! :D 

1 minutt siden, Lillemus skrev:

Har dere varme på på soverommet??? Kunne aldri hatt varme på der, deilig å ligge under den varme dyna, gjerne med varmeflaske på beina og puste inn kaaaaald og deilig natteluft! :D 

Ja er enig i det, har vel ikke så gode og varme dyner her da. Jeg fryser iallfall og sover med labber på. 

Annonse

24 minutter siden, Lillemus skrev:

Enig. Og vinduet er oppe på natten helenåret.

22 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ja er enig i det, har vel ikke så gode og varme dyner her da. Jeg fryser iallfall og sover med labber på. 

Jeg har termo-ulldyne som jeg bruker hele året, om vinteren supplerer jeg med en tynn ulldyne i tillegg og siden jeg nesten alltid er kald på føttene (og da får jeg IKKE sove!) bruker jeg enten varmeflaske eller trysilsokker + ull-labber i tillegg. :D Frossenpinn.no ja. ;) 

4 minutter siden, Lillemus skrev:

Jeg har termo-ulldyne som jeg bruker hele året, om vinteren supplerer jeg med en tynn ulldyne i tillegg og siden jeg nesten alltid er kald på føttene (og da får jeg IKKE sove!) bruker jeg enten varmeflaske eller trysilsokker + ull-labber i tillegg. :D Frossenpinn.no ja. ;) 

Er en frossenpinn jeg og ;) 

Høres deilig ut med ull i dynen da :) Har lyst på ny dyne, men det er jo så dyrt også med en skikkelig dyne. 

Det er ikke særlig kaldt her omkring ennå. Da jeg var på kirkegården i går fikk jeg ikke klippet buskene omkring graven fordi illsinte jord- veps antagelig holder på å danne bol- verk i selvvanningsanlegget der det nå står mange store flotte røde begoniar. Jeg har gitt beskjed til andre som kan tenkes å besøke graven i tilfelle. Skulle min far ha visst. Har aldri opplevet det før. Så her er fremdeles varmt. Ute og inne. Går bare i T- skjorte og sommeantrekk Ute som inne.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...