Gjest Maggie55 Skrevet 16. september 2018 Del Skrevet 16. september 2018 Nei. Jeg har tatt ned en av røkvarserne for den stod å pep og bare irriterte. Skal kjøpe reservebatterier til denne og radio slik anbefalt på nettsider til samfunnsberedskap.Skal også kjøpe inn vannflasker og kjeks og røyk. Det var anbefalt å ha et lite lager. Det siste var ikke anbefalt men man må jo tenke selv og det var anbefalt.( Å tenke selv). En ting jeg har tenkt på er at mennesker som er veldig utsatte kanskje med liten tilgang på elektroniske tjenester burde ha en kontaktperson i nav som de kunne ringe til. Det behøvde jo ikke være noen personlig kontakt for hver enkelt men en " lavterskelkontakt" som kunne gi veiledning eller videreformidle rett hjelp. Ikke for min egen del for selv om jeg ikke er fullt ut på elektroniske tjenester kan jeg klare å eventuelt bestille ting el.l. Så langt. Hvis det ikke gjelder øyeblikkelig legehjelp da. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/444523-har-du-satt-p%C3%A5-varmen-enda/page/2/#findComment-3869077 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.