Gå til innhold

Har du satt på varmen enda?

Anbefalte innlegg

Nei. Jeg har tatt ned en av røkvarserne for den stod å pep og bare irriterte. Skal kjøpe reservebatterier til denne og radio slik anbefalt på nettsider til samfunnsberedskap.Skal også kjøpe inn vannflasker og kjeks og røyk. Det var anbefalt å ha et lite lager. Det siste var ikke anbefalt men man må jo tenke selv og det var anbefalt.( Å tenke selv).

En ting jeg har tenkt på er at mennesker som er veldig utsatte kanskje med liten tilgang på elektroniske tjenester burde ha en kontaktperson i nav som de kunne ringe til. Det behøvde jo ikke være noen personlig kontakt for hver enkelt men en " lavterskelkontakt"  som kunne gi veiledning eller videreformidle rett hjelp. Ikke for min egen del for selv om jeg ikke er fullt ut på elektroniske tjenester kan jeg klare å eventuelt bestille ting el.l. Så langt. Hvis det ikke gjelder øyeblikkelig legehjelp da.

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...