Kresluff Skrevet 16. september 2018 Del Skrevet 16. september 2018 Hei. Er en mann på 21 år som sliter veldig med ibs. Har hatt det i 10 år og eliminert nesten alt jeg spiser. Jeg går ikke på do før det har gått ca 2,5 uker og da våkner jeg som regel på natten av sterke smerte i venstre siden av magen og tømmer meg en del, men ikke fullstendig. Jeg er veldig desperat nå, føler ikke jeg får hjelp noen plass, har dedikert hele fjor året til å finne ut av magen gjennom fastlege uten seier. Jeg har dermed hørt om fekal mikrobiotransplantasjon som kurerer en stor andel av de som sliter med ibs og har ekstremt lyst å utføre behandlingen, men jeg klarer ikke å finne muligheten til det noen plass. Jeg vet de praktiserer det i Norge, men klarer rett og slett ikke finne det. Håper jeg kan få noe help her. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/444547-ibs-%C3%B8delegger-livet-mitt/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.