AnonymBruker Skrevet 17. september 2018 Skrevet 17. september 2018 Hei, jeg trenger å komme i kontakt med noen som er sammen med en som er misbrukt. Finnes det noen kvinner i min situasjon? Jeg har en strålende, vidunderlig, litt rar kjæreste som er 46 år. Når vi hadde vært sammen i ca 3 mnd forteller han meg at han noen ganger har en ekkel følelser etter sex. Etter mye insistering og spørsmål forteller han meg, for første gang i sitt liv at han ble misbrukt som 11 åring. Historien har bare vokst året etter. Jeg har klart å få han til psykolog, det var en slosskamp. Når han begynte i terapi, har det poppet opp, presset seg frem, på de verst tenkelige måter om overgrepene. Fra en mann til flere menn, til kvinner, alle på en gang. Til å bli neddopa, til å bli presset, til å være to andre gutter ( som begge er døde i dag) . Voldsomt. Kanskje ingen tør å ta kontakt med meg nå. Men snille, snille deg, gjør det hvis du finnes. Jeg er så redd for å gjøre noe galt med han. Redd for at det å være sammen med meg seksuelt er skadelig for han. Anonymkode: 6c3c9...6aa 0 Siter
XbellaX Skrevet 17. september 2018 Skrevet 17. september 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hei, jeg trenger å komme i kontakt med noen som er sammen med en som er misbrukt. Finnes det noen kvinner i min situasjon? Jeg har en strålende, vidunderlig, litt rar kjæreste som er 46 år. Når vi hadde vært sammen i ca 3 mnd forteller han meg at han noen ganger har en ekkel følelser etter sex. Etter mye insistering og spørsmål forteller han meg, for første gang i sitt liv at han ble misbrukt som 11 åring. Historien har bare vokst året etter. Jeg har klart å få han til psykolog, det var en slosskamp. Når han begynte i terapi, har det poppet opp, presset seg frem, på de verst tenkelige måter om overgrepene. Fra en mann til flere menn, til kvinner, alle på en gang. Til å bli neddopa, til å bli presset, til å være to andre gutter ( som begge er døde i dag) . Voldsomt. Kanskje ingen tør å ta kontakt med meg nå. Men snille, snille deg, gjør det hvis du finnes. Jeg er så redd for å gjøre noe galt med han. Redd for at det å være sammen med meg seksuelt er skadelig for han. Anonymkode: 6c3c9...6aa Du har gjort alt riktig til nå. Du kan ikke gjøre så mye galt fremover, annet enn å trekke deg helt vekk og bli for redd for å såre/skade. http://utsattmann.no/om-utsattmann/ http://utsattmann.no/mann-utsatt/ 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.