Gå til innhold

jeg trenger å komme i kontakt med noen som har en partner som er misbrukt


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei, jeg trenger å komme i kontakt med noen som er sammen med en som er misbrukt. Finnes det noen kvinner i min situasjon?

Jeg har en strålende, vidunderlig, litt rar kjæreste som er 46 år. Når vi hadde vært sammen i ca 3 mnd forteller han meg at han noen ganger har en ekkel følelser etter sex. Etter mye insistering og spørsmål forteller han meg, for første gang i sitt liv at han ble misbrukt som 11 åring. Historien har bare vokst året etter. Jeg har klart å få han til psykolog, det var en slosskamp. Når han begynte i terapi, har det poppet opp, presset seg frem, på de verst tenkelige måter om overgrepene. Fra en mann til flere menn, til kvinner, alle på en gang. Til å bli neddopa, til å bli presset, til å være to andre gutter ( som begge er døde i dag) .

Voldsomt. Kanskje ingen tør å ta kontakt med meg nå. Men snille, snille deg, gjør det hvis du finnes. Jeg er så redd for å gjøre noe galt med han. Redd for at det å være sammen med meg seksuelt er skadelig for han. 

Anonymkode: 6c3c9...6aa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hei, jeg trenger å komme i kontakt med noen som er sammen med en som er misbrukt. Finnes det noen kvinner i min situasjon?

Jeg har en strålende, vidunderlig, litt rar kjæreste som er 46 år. Når vi hadde vært sammen i ca 3 mnd forteller han meg at han noen ganger har en ekkel følelser etter sex. Etter mye insistering og spørsmål forteller han meg, for første gang i sitt liv at han ble misbrukt som 11 åring. Historien har bare vokst året etter. Jeg har klart å få han til psykolog, det var en slosskamp. Når han begynte i terapi, har det poppet opp, presset seg frem, på de verst tenkelige måter om overgrepene. Fra en mann til flere menn, til kvinner, alle på en gang. Til å bli neddopa, til å bli presset, til å være to andre gutter ( som begge er døde i dag) .

Voldsomt. Kanskje ingen tør å ta kontakt med meg nå. Men snille, snille deg, gjør det hvis du finnes. Jeg er så redd for å gjøre noe galt med han. Redd for at det å være sammen med meg seksuelt er skadelig for han. 

Anonymkode: 6c3c9...6aa

Du har gjort alt riktig til nå. Du kan ikke gjøre så mye galt fremover, annet enn å trekke deg helt vekk og bli for redd for å såre/skade.  

http://utsattmann.no/om-utsattmann/ 

http://utsattmann.no/mann-utsatt/

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...