Gå til innhold

Hjelp! Liten tunge bak tungen(bilde)


Safir_hei

Anbefalte innlegg

Hei, trenger virkelig råd! Har ikke følt meg så ba i dag, og har sovet mye og gått rundt med feberfølelse. Har ikke sjekket temperaturen men i hvertfall hatt litt nedsatt allmentillstand. I kveld så har jeg blitt veldig kvalm, nesten en følelse av halsbrann og kvelende følelse i brystet. Da jeg ville se nærmere på halsen fordi jeg følte det var så merkelig, så oppdaget jeg en liten tunge bak tungen! Tror dette er spise lokket men har aldri sett noe lignende. I tillegg har jeg belegg på tungen.

Hva i alle dager er dette, og bør jeg på legevakten eller legekontor?

IMG_8640.PNG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg googlet hals+svelg og ser på tegningene at alle har en sånn ekstra flipp. Det var nytt for meg, og jeg har aldri sett det selv. Den er nok baki der allikevel. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...