Gå til innhold

Litt bruk av sobril i en periode.

Anbefalte innlegg

Jeg har hatt noen dager med økt angst. Har derfor brukt litt sobril, vekslet mellom en halv og en hel 10 mg, og tatt de litt sent på ettermiddagen slik at de virker litt også ved leggetid. Har satt som regel at dette er max bruk selv om jeg kunne brukt mer slik som angsten er nå. Men utrolig godt med noen roligere timer om kvelden. Jeg har tenkt å bruke sobril slik i en uke, og så slutte igjen. Jeg lar være å ta om jeg får noen lettere dager i uken fremover også. Er streng med meg selv ved bruk av slike medisiner. Merker ingen bivirkninger, bare at kroppen og angsten får hvile litt noen timer. Er det andre som har lignende erfaringer med slik begrenset bruk av sobril?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/444709-litt-bruk-av-sobril-i-en-periode/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...