Gå til innhold

Hvordan elsker du din kjæreste/ partner?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Klarer du å beskrive dine følelser for din kjæreste/ partner? Hvordan elsker du personen? Og hvordan ville det vært om den personen slo opp med deg akkurat nå? 

Jeg er glad i min kjæreste sitt indre mest av alt. 

Anonymkode: f3b5f...223

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

50 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Klarer du å beskrive dine følelser for din kjæreste/ partner? Hvordan elsker du personen? Og hvordan ville det vært om den personen slo opp med deg akkurat nå? 

Jeg er glad i min kjæreste sitt indre mest av alt. 

Anonymkode: f3b5f...223

Vanskelig, om ikke å si umulig, å forklare. Om han slo opp med meg nå ville livet blitt fryktelig tomt en god stund og det ville gjort fryktelig vondt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, Lillemus skrev:

Vanskelig, om ikke å si umulig, å forklare. Om han slo opp med meg nå ville livet blitt fryktelig tomt en god stund og det ville gjort fryktelig vondt.

Ja, elsker man en person på ekte,  så gjør det vondt hvis personen velger å gå sin vei. 

Jeg trodde at jeg aldri skulle elske en mann igjen. Men jeg gjør. Men det er en god følelse. For denne gangen elsker jeg på en annen måte enn før. Jeg elsker kjæresten min på plan som går dypere enn bare på det ytre. 

Anonymkode: f3b5f...223

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine siste forbindelser, så elsket jeg kun en illusjon, og etterhvert en kropp. Men ikke så mye dypere enn det. Denne gangen elsker jeg på dypere plan. 

Anonymkode: f3b5f...223

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...