Gå til innhold

Vanskelig å montere nytt toalettsete?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg må skifte toalettsete pga skrekk i det. Er det vanskelig å montere det? Og vanskelig å finne ett som passer? 

Anonymkode: ab8c3...4ff

Ikke skrekk men sprekk hahaha.  Skrivefeil / datafeil 

1 time siden, Fionys skrev:

Det er veldig enkelt å montere. Finn ut hvilket merke du har på toalettet.

Det skal jeg gjøre. Jeg håper det er enkelt . Veldig greit å skifte ut det gamle med nytt nå :) 

Hvis man får veldige problemer tror jeg man spørre der man kjøpte det om de har montører som kan hjelpe eller kanskje hjelpemiddelsentralen i kommunen dersom du er i deres kategori " brukere". Kan være verd et forsøk dersom problemer. Tror ikke det er så kjempe enkelt om man skal bytte hele.

Anonymkode: dbdd0...428

På 30.9.2018 den 11.54, Fionys skrev:

Det er veldig enkelt å montere. Finn ut hvilket merke du har på toalettet.

Jeg satser på at det er enkelt. Det skal være to hull man skrur det ned i leser jeg. Altså for å feste det til toalettet.  Jeg håper på å få det til. Det skulle jo ikke være så komplisert å bare skru på et sete :)

Annonse

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg satser på at det er enkelt. Det skal være to hull man skrur det ned i leser jeg. Altså for å feste det til toalettet.  Jeg håper på å få det til. Det skulle jo ikke være så komplisert å bare skru på et sete :)

Det er ikke vanskelig, jeg har et toalettsete som man bare setter nede i de to hullene uten å skru. 

1 time siden, Fionys skrev:

Det er ikke vanskelig, jeg har et toalettsete som man bare setter nede i de to hullene uten å skru. 

Nå så jeg at det er fra før av skrudd knotter ned og de kan man løse. Det er to hull der. Det ser ut til at det er enkelt. Takk så mye for råd :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...