Gå til innhold

Hva ville du gjort i følgende situasjon?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

41 minutter siden, Gargamel skrev:

Jeg er mer redd for at han ikke er bra nok mann.

Jeg ble faktisk påminnet en situasjon. Jeg husker at jeg datet en mann tidligere. Kun 2 ganger. Det var ikke mer enn det, men jeg husker at han lovet stadig å treffe meg, og sendte meg masse lovende kjærlighetserklæringer. Men han trakk seg alltid, og avtalte nye treff hele tiden som han også trakk seg fra. Jeg valgte å tro hans ord, og ventet for å se om noe skjedde. I 2 måneder så holdt han på slik, helt til han sendte meg en apphilsen der det sto: Alle ville skjønnt at jeg ikke var interessert,untatt du. Og sånn haha melding... - altså brutal humor melding. Det var siste melding fra han. Barnslig, og teit.... Glemmer det aldri!. 

Anonymkode: cddc6...0cf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ble faktisk påminnet en situasjon. Jeg husker at jeg datet en mann tidligere. Kun 2 ganger. Det var ikke mer enn det, men jeg husker at han lovet stadig å treffe meg, og sendte meg masse lovende kjærlighetserklæringer. Men han trakk seg alltid, og avtalte nye treff hele tiden som han også trakk seg fra. Jeg valgte å tro hans ord, og ventet for å se om noe skjedde. I 2 måneder så holdt han på slik, helt til han sendte meg en apphilsen der det sto: Alle ville skjønnt at jeg ikke var interessert,untatt du. Og sånn haha melding... - altså brutal humor melding. Det var siste melding fra han. Barnslig, og teit.... Glemmer det aldri!. 

Anonymkode: cddc6...0cf

Grøss, for en drittsekk! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gargamel
10 minutter siden, Mëmëso skrev:

Grøss, for en drittsekk! 

Ja. Her snakker vi mental alder på rundt 5 år. Kanskje 6 hvis han har en god dag. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida
19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Han kom innom meg på jobben, og hilste på meg i dag. Han forklarte at han hadde tid til meg i 3 uker fremover. Jeg sa at det var jo leit. Han sa at årsaken var den ekstreme jobbingen. Men at han ville ha tid til meg når 3 uker er gått. Men nå hadde han knappt tid til meldinger, og ikke tid til å treffes. Jeg vet ikke om han mener at han ikke har tid å treffes i det hele tatt på 3 uker, men det høres jo slik ut... Jeg ble litt lei meg....Han sa at det kommer tid, og at han elsker meg. 

Jeg vet ikke om jeg er normal. Men jeg synes det er vanskelig å vite hvordan jeg skal forholde meg til han, og situasjonen. Jeg vet jo ikke om det hele er en bløff, eller om det er fakta.... Jeg har blitt såret før av mannfolk ,og det gjør jo at jeg føler meg ekstra usikker når han ikke har tid til meg på så lang tid... 

Anonymkode: cddc6...0cf

Han har ikke tid til meldinger heller nei. Jeg tror dessverre du bare må innse at det er noe som ikke er som skal være her. 

De prosjektene han sier han skal holde på med i 3 uker hvor han ikke en  gang kan  sende og motta meldinger, hva slags prosjekt er det ?

Møtene deres er korte , dere har nesten ikke sex og nå har han heller ikke tid i 3 uker fremover. Ikke meldinger en gang. 

Jeg vet i hvert fall hva jeg hadde gjort. 

Jeg vil ikke mase på folk. Det skal være frivillig å treffe meg, så her hadde jeg garantert trukket meg ut. 

Jeg hadde følt meg passelig dum om en mann var sammen med meg fordi jeg hadde mast om det. Nei, aldri i verden. 

Dump han ! 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg får se det litt ann de neste dagene og se hva som skjer..

Evt være tålmodig og se hva som skjer etter tre uker. Er han ikke tilstede da, blir han det aldri! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, AnonymBruker skrev:

Han kom innom meg på jobben, og hilste på meg i dag. Han forklarte at han hadde tid til meg i 3 uker fremover. Jeg sa at det var jo leit. Han sa at årsaken var den ekstreme jobbingen. Men at han ville ha tid til meg når 3 uker er gått. Men nå hadde han knappt tid til meldinger, og ikke tid til å treffes. Jeg vet ikke om han mener at han ikke har tid å treffes i det hele tatt på 3 uker, men det høres jo slik ut... Jeg ble litt lei meg....Han sa at det kommer tid, og at han elsker meg. 

Jeg vet ikke om jeg er normal. Men jeg synes det er vanskelig å vite hvordan jeg skal forholde meg til han, og situasjonen. Jeg vet jo ikke om det hele er en bløff, eller om det er fakta.... Jeg har blitt såret før av mannfolk ,og det gjør jo at jeg føler meg ekstra usikker når han ikke har tid til meg på så lang tid... 

Anonymkode: cddc6...0cf

Siste setning (avsnitt) er ikke relevant. Vurder forholdt på hvordan HAN oppfører seg, ikke hvordan andre er eller har vært. Slik du beskriver han ville jeg satt punktum forlengst. 

Min nye jobber også mye i perioder, men han finner alltid rom til å være sammen med meg. Og også på travle dager rekker han å sende en kos melding. Innimellom har han kommet til meg først kl 22 og blitt over natten, og det hadde din greid også - om han hadde savnet deg så mye som han sier. Alle rekker dessuten å sende en og annen meldinger innimellom, selv om det er travelt. 

Endret av Kayia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes du er altfor selvutslettende. Alt er på hans premisser, du undertrykker din egen identitet og dine egne behov i dette forholdet. Ut fra det du forteller, gir han deg altfor lite av seg selv, sin tid og din oppmerksomhet. Du er alltid på pletten når han han vil - han kommer og går som han vil, og han vil stadig sjeldnere.

Jeg hadde latt ham gå, og avsluttet mitt forhold til ham.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, påskelilje skrev:

Jeg hadde latt ham gå, og avsluttet mitt forhold til ham.

Han burde blitt sparket ut og forklart tydelig at i 2018 godtar man ikke at et forhold er basert kun på mannens premisser og forgodtbefinnende. Denne fyren lever mentalt i et annet århundre spør du meg. Antar at ts vil bortforklare det med hans kultur og religion og at han egentlig er såååå snill... Hadde ikke dugd for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

41 minutter siden, Lillemus skrev:

Han burde blitt sparket ut og forklart tydelig at i 2018 godtar man ikke at et forhold er basert kun på mannens premisser og forgodtbefinnende. Denne fyren lever mentalt i et annet århundre spør du meg. Antar at ts vil bortforklare det med hans kultur og religion og at han egentlig er såååå snill... Hadde ikke dugd for meg.

Enig. Grunnen til at jeg ikke brukte uttrykket "sparke ut", er jo at han omtrent ikke er i forholdet i det hele tatt, bare svinser innom en sjelden gang. Så dermed er det mer riktig å la ham gå sin vei, men at også TS aktivt gjør et valg om å avslutte sin relasjon til ham.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

59 minutter siden, påskelilje skrev:

Enig. Grunnen til at jeg ikke brukte uttrykket "sparke ut", er jo at han omtrent ikke er i forholdet i det hele tatt, bare svinser innom en sjelden gang. Så dermed er det mer riktig å la ham gå sin vei, men at også TS aktivt gjør et valg om å avslutte sin relasjon til ham.

Enig, ikke bare "lene seg tilbake" og vente til at han tar initiativ igjen. Blir helt feil, da tror han jo bare at hun synes hans oppførsel er helt grei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Lillemus skrev:

Enig, ikke bare "lene seg tilbake" og vente til at han tar initiativ igjen. Blir helt feil, da tror han jo bare at hun synes hans oppførsel er helt grei.

Han tok intiativ igjen, og spurte om jeg ville bli med på kino i dag, fordi han savnet meg sånn.. 

Anonymkode: cddc6...0cf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Han tok intiativ igjen, og spurte om jeg ville bli med på kino i dag, fordi han savnet meg sånn.. 

Anonymkode: cddc6...0cf

Nå skal jeg ikke være negativ, men når dere sees så sjeldent så må det da være bedre å faktisk være sammen - snakke sammen, kose sammen og være sammen, ikke sitte ved siden av hverandre i mørket på en kino? Men for all del - det er jo kjempebra at han faktisk tar initiativ til å treffe deg. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Lillemus skrev:

Nå skal jeg ikke være negativ, men når dere sees så sjeldent så må det da være bedre å faktisk være sammen - snakke sammen, kose sammen og være sammen, ikke sitte ved siden av hverandre i mørket på en kino? Men for all del - det er jo kjempebra at han faktisk tar initiativ til å treffe deg. :) 

Han tok initiativ iallefall. En positiv sak... 

Anonymkode: cddc6...0cf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Lillemus skrev:

Nå skal jeg ikke være negativ, men når dere sees så sjeldent så må det da være bedre å faktisk være sammen - snakke sammen, kose sammen og være sammen, ikke sitte ved siden av hverandre i mørket på en kino? Men for all del - det er jo kjempebra at han faktisk tar initiativ til å treffe deg. :) 

Men det er fint å kunne sitte å prate sammen også. Om alt mulig. :)

Anonymkode: cddc6...0cf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Men det er fint å kunne sitte å prate sammen også. Om alt mulig. :)

Anonymkode: cddc6...0cf

Og det tror jeg dere trenger.... :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Han tok intiativ igjen, og spurte om jeg ville bli med på kino i dag, fordi han savnet meg sånn.. 

Anonymkode: cddc6...0cf

Men hvor lenge synes du det er greit å fortsette på kino-stadiet ? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes du beskriver et forhold som fortsatt befinner seg på date-stadiet og ikke utvikler seg.

Og som påpekt av andre er du veldig selvutslettende. Dermed danner det seg lett et rollemønster der du blir lykkelig over hver minste smule av kontakt, mens han gjør som han vil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Han tok intiativ igjen, og spurte om jeg ville bli med på kino i dag, fordi han savnet meg sånn.. 

Anonymkode: cddc6...0cf

Du er tydeligvis alltid på pletten når det passer ham. Hva med å legge litt egne planer, si det ikke passer, og foreslå et annet tidspunkt? Hvordan ville han takle det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 30.9.2018 den 12.21, AnonymBruker skrev:

Hva ville du gjort i følgende situasjon: 

Kjæresten din: 

1. Tar lite intiativ til kontakt. Du spør om dere skal treffes en av dagene, men vedkommende sier at han/ hun har ikke tid på mange dager. Vedkommende sier ingenting om når vedkommende kan treffes igjen. Skriver videre om at du er elsket og savnet. 

2. Du åpner hver dag med å skrive til vedkommende. Vedkommende skriver ikke med det første om du ikke åpner samtalen. Skriver du så får du beskjed om at vedkommende elsker deg og savner deg. 

3. Du føler at treffene deres er korte. Du føler deg utrygg og usikker i forholdet. 

Ville du fortsatt å starte dialogene? Eller ville du trukket deg litt tilbake? Jeg har gått i fellen før der jeg selv har fortsatt å ta kontakt med menn som viste seg til å treffe meg uten følelser, og så har jeg blitt såret etterhvert. Derfor er jeg litt tankefull på hvordan jeg skal håndtere det denne gangen. Jeg ønsker å bare komme meg unna fort om han ikke er interessert. 

Hvordan ville du håndtert dette?

Anonymkode: cddc6...0cf

1. Jeg klarer ikke å se meg selv i en slik situasjon i det hele tatt, hadde ikke orket å lirke og dra i en fyr som virket så lite hypp på å treffes. Og "elsket og savnet" passer bedre på gravsteinen.

2. Dette hadde jeg ikke brydd meg om.

3. For det første ville jag ha sett av blikket hans og merket på andre måter om han var interessert eller ikke, ikke kun basert inntrykket på det han skriver eller sier. Men har tanken slått deg at han kan bli usikker og ukomfortabel av å merke at du har problemer med å slappe av når dere er sammen? Du skriver mye om å nyte øyeblikket og leve i nuet, men jeg tror ikke du klarer det. Jeg tror du er konstant bekymret for et elller annet, og har lett for å tenke katastrofetanker - også om forholdet.

Endret av Babette
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...