Gå til innhold

Hva ville du gjort i følgende situasjon?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jobber han 14 timer i døgnet, 7 dager i uken?

Anonymkode: e878d...3ef

Han sier at han jobber hele tiden, forutom å sove... Jeg er temmelig lei nå, og forsøker å ta det opp på meldinger med han. Jeg blir jo usikker på om det kun er en "unnskyldning" pga manglende interesse for forholdet vårt. Jeg vet ikke. Men han burde jo slått opp om det var. Jeg har følt meg temmelig ensom i dag og i kveld. 

Anonymkode: cddc6...0cf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tok det opp. Han sier at han elsker meg men har det travelt i to uker fremover pga mye jobb. Men etter det så blir det mye tid sammen med meg sier han. Han skriver at han elsker meg og at jeg er det beste som har hendt han. 

 

Anonymkode: cddc6...0cf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tok det opp. Han sier at han elsker meg men har det travelt i to uker fremover pga mye jobb. Men etter det så blir det mye tid sammen med meg sier han. Han skriver at han elsker meg og at jeg er det beste som har hendt han. 

 

Anonymkode: cddc6...0cf

Han har jo forberedt deg på akkurat disse ukene. Jeg synes ikke du skal ta Den Avgjørende Konfrontasjonen på SMS. Vent til du ser hva som skjer når denne unntakstilstanden er over.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, laban skrev:

Han har jo forberedt deg på akkurat disse ukene. Jeg synes ikke du skal ta Den Avgjørende Konfrontasjonen på SMS. Vent til du ser hva som skjer når denne unntakstilstanden er over.

Enig. Jeg får smøre meg med tålmodighet å se hva som skjer. Ja han hadde forberedt meg på det på forhånd. Hvis han er en ærlig mann, så holder han ord om at han er der for meg når de ukene er over. 

Anonymkode: cddc6...0cf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 6.10.2018 den 21.15, AnonymBruker skrev:

Men jeg vet ikke hva jeg skal tenke og tro... 

Fint at du har begynt å lufte dette på Messenger. Jeg syns du skal vente til de tre heftige jobbeukene er over og se hva han gjør da. Dersom han vier deg tid og er der for deg da kan du tro på det du ser at han gjør, og dermed det han sier. Om han er like fraværende tenker jeg at det ikke er grunnlag for å tro på det han sier, da må du ta et valg på grunnlag av det han (ikke)gjør.

Men - vent med å bestem deg til de tre ukene er over (og deg er de jo snart). Og snakk med han om dette da. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Nå har det gått tre uker siden du opprettet tråden. Hvordan går det? Gjør kjæresten din som han sa, dvs er mer ledig og sammen med deg, eller som du fryktet, dvs fortsatt like travel og fraværende?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 timer siden, Kayia skrev:

Nå har det gått tre uker siden du opprettet tråden. Hvordan går det? Gjør kjæresten din som han sa, dvs er mer ledig og sammen med deg, eller som du fryktet, dvs fortsatt like travel og fraværende?

Han er fortsatt ganske travel og fraværende. Er veldig mye positivt med han i synspunkter og verdier i livet. Han er snill når han er rundt meg, og han gir meg store gaver og alt mulig, men han er fortsatt ganske fraværende. Jeg har fått bilder oversendt av at han jobber ganske mye fortstt fra morgen til sen kveld. Men det er trist å se han så lite. Jeg blir usikker av det desverre. Men jeg liker han veldig godt ellers. 

Anonymkode: cddc6...0cf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 10.10.2018 den 0.45, Kayia skrev:

Fint at du har begynt å lufte dette på Messenger. Jeg syns du skal vente til de tre heftige jobbeukene er over og se hva han gjør da. Dersom han vier deg tid og er der for deg da kan du tro på det du ser at han gjør, og dermed det han sier. Om han er like fraværende tenker jeg at det ikke er grunnlag for å tro på det han sier, da må du ta et valg på grunnlag av det han (ikke)gjør.

Men - vent med å bestem deg til de tre ukene er over (og deg er de jo snart). Og snakk med han om dette da. 

Jeg ser han cirka 2 ganger i uken. Men jeg kunne ønske at vi hadde mer samvær med overnattinger. 

Anonymkode: cddc6...0cf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er veldig forelsket i han, men jeg er veldig redd for at noe er galt hele tiden når han har det så travelt. Har lett for å tenke at han ikke er interessert nok i meg. 

Anonymkode: cddc6...0cf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er veldig forelsket i han, men jeg er veldig redd for at noe er galt hele tiden når han har det så travelt. Har lett for å tenke at han ikke er interessert nok i meg. 

Anonymkode: cddc6...0cf

Skal han ikke bli pappa?

Anonymkode: 6ee9b...d13

Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ser han cirka 2 ganger i uken. Men jeg kunne ønske at vi hadde mer samvær med overnattinger. 

Anonymkode: cddc6...0cf

Har dere tenkt å ha det sånn når babyen kommer også? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Lillemus skrev:

Har dere tenkt å ha det sånn når babyen kommer også? 

Huff. Jeg håper det endrer seg. Dette gjør meg usikker. Jeg forstår ikke hvorfor det er sånn. Jeg ønsker endring. 

 

34 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skal han ikke bli pappa?

Anonymkode: 6ee9b...d13

Ja, har termin i mai måned..

Anonymkode: cddc6...0cf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Huff. Jeg håper det endrer seg. Dette gjør meg usikker. Jeg forstår ikke hvorfor det er sånn. Jeg ønsker endring. 

Anonymkode: cddc6...0cf

Dette må du da kreve en avklaring på snarest! Hvis han ser for seg å fortsette å bo i (familie?)kollektivet etter at babyen er født så er vel ikke prioriteringene hans helt der du vil at de skal være?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

35 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Huff. Jeg håper det endrer seg. Dette gjør meg usikker. Jeg forstår ikke hvorfor det er sånn. Jeg ønsker endring. 

 

Ja, har termin i mai måned..

Anonymkode: cddc6...0cf

Og hvordan skal det fungere økonomisk?

Anonymkode: 6ee9b...d13

Lenke til kommentar
Del på andre sider

43 minutter siden, Lillemus skrev:

Dette må du da kreve en avklaring på snarest! Hvis han ser for seg å fortsette å bo i (familie?)kollektivet etter at babyen er født så er vel ikke prioriteringene hans helt der du vil at de skal være?

Jepp , jeg håper på at dette forandrer seg. Jeg er mulig for tilbakeholden med å pushe på. Jeg vet ikke... Men jeg kunne ønske at alt gikk seg naturlig til av seg selv. Han er så tiltrekkende og han er en veldig snill mann med fine verdier, men det er kun hans manglende tilstedeværelse som kan gjøre meg usikker på hans interesse for meg iblant. Jeg elsker han!. Og jeg er stolt av å bære hans barn. 

Anonymkode: cddc6...0cf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og hvordan skal det fungere økonomisk?

Anonymkode: 6ee9b...d13

Jeg vet ikke... Et godt spørsmål... 

Anonymkode: cddc6...0cf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jepp , jeg håper på at dette forandrer seg. Jeg er mulig for tilbakeholden med å pushe på. Jeg vet ikke... Men jeg kunne ønske at alt gikk seg naturlig til av seg selv. Han er så tiltrekkende og han er en veldig snill mann med fine verdier, men det er kun hans manglende tilstedeværelse som kan gjøre meg usikker på hans interesse for meg iblant. Jeg elsker han!. Og jeg er stolt av å bære hans barn. 

Anonymkode: cddc6...0cf

Høres ut som en merkelig mann.

Dere er kjærester, skal ha barn, bor ikke sammen og har ikke snakket noe om hva som skjer videre????

Anonymkode: 6ee9b...d13

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vet ikke... Et godt spørsmål... 

Anonymkode: cddc6...0cf

Kanskje greit å få det på plass før man får barn?

Anonymkode: 6ee9b...d13

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Han er fortsatt ganske travel og fraværende. Er veldig mye positivt med han i synspunkter og verdier i livet. Han er snill når han er rundt meg, og han gir meg store gaver og alt mulig, men han er fortsatt ganske fraværende. Jeg har fått bilder oversendt av at han jobber ganske mye fortstt fra morgen til sen kveld. Men det er trist å se han så lite. Jeg blir usikker av det desverre. Men jeg liker han veldig godt ellers. 

Anonymkode: cddc6...0cf

 

16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ser han cirka 2 ganger i uken. Men jeg kunne ønske at vi hadde mer samvær med overnattinger. 

Anonymkode: cddc6...0cf

 

16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er veldig forelsket i han, men jeg er veldig redd for at noe er galt hele tiden når han har det så travelt. Har lett for å tenke at han ikke er interessert nok i meg. 

Anonymkode: cddc6...0cf

Gaver har ingen nytte i denne sammenhengen, skjønner ikke helt hvorfor du nevner drt i denne sammenhengen engang- kun endring i mønster har nytte.

Du skulle ta en ordentlig face-to-face-prat etter de tre ukene- har du gjort det? 

Nå som dere skal ha barn, MÅ dere snakke om hvordan dere skal ha det. Dere må snarlig avklare

- når dere skal flytte sammen

- hvor dere skal bo

- hvordan han skal forholde seg til ditt særkullsbarn, oppdragermessig og økonomisk

- hvordan dere skal dele på utgifter i felles bo

Jeg har ellers skjønt at du sliter med økonomien. Har du vært i kontakt med nav etter du ble gravid? Vet du hvordan dette vil påvirke din og ditt voksne barn i svangerskaps- og permisjonstiden? Hvordan har ditt særkullsbarn reagert på graviditeten forresten?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trukket meg langt tilbake for hva enkelte ikke kan forvrenge av virkelighet og sannhet finnes ikke. Vet du hvor han bør i virkeligheten. Mye adresser og slikt man finner på nett stemmer ikke alltid.

Anonymkode: 7b2c7...a1d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...