Gå til innhold

Så lite testbatteriene sier om funksjon

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nåser jeg hvor lite alvorlighetsgraden utfra skåringsverktøy har åsi for funksjon. Har det mye bedre. Flere av symptomene er ikke lenger til stede, noen i MYE mindre grad. Har hått fra miderat/alvorlig deoresjon til mild depresjon, men de sympomene som henger igjen hemmer meg likevel en del i hverdagen. Det er få stort sprik mellom graden av de tre resterende symotom og øvrige. Jeg tenker at jeg burde jo greie å fungere i jobb med bare lett grad av depresjon. Jeg skal snart prøve meg, men vet ikke hvordan det vil gå. Ligger stadig etter med dagligdagse gjøremål hjemme. Det er ennå tungt å dra seg selv inn i dusjen (Men jeg gjør det i det minste).

Har nok en rimelig bra GAF-s, men dårlig når det gjelder funksjon.

Anonymkode: 4c57d...85a

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Nåser jeg hvor lite alvorlighetsgraden utfra skåringsverktøy har åsi for funksjon. Har det mye bedre. Flere av symptomene er ikke lenger til stede, noen i MYE mindre grad. Har hått fra miderat/alvorlig deoresjon til mild depresjon, men de sympomene som henger igjen hemmer meg likevel en del i hverdagen. Det er få stort sprik mellom graden av de tre resterende symotom og øvrige. Jeg tenker at jeg burde jo greie å fungere i jobb med bare lett grad av depresjon. Jeg skal snart prøve meg, men vet ikke hvordan det vil gå. Ligger stadig etter med dagligdagse gjøremål hjemme. Det er ennå tungt å dra seg selv inn i dusjen (Men jeg gjør det i det minste).

Har nok en rimelig bra GAF-s, men dårlig når det gjelder funksjon.

Irriterende at en ikke kan endre skrivefeil når en skriver som anonym! Jeg vil ikke bli gjenkjent av folk i RL.

Skrevet

Jeg vet ikke om det ble brukt noe scoringsverktøy på meg, i så fall ble det gjort i skjul. Jeg føler meg på mange måter mye bedre nå men samtidig er det lite som skal til før jeg kjenner det «tipper» litt. Jeg skal i arbeidsevnevurdering og ønsker å klare det såpass at jeg kan kaste av meg hele nav og gå i ordinær jobb men innser at det ikke kommer til å gå. Samtidig vet jeg at jeg sannsynligvis havner mellom to stoler, for frisk for ufør og for syk for jobb. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...