Gå til innhold

Ønsker du regjeringsskifte

Ønsker du regjeringsskifte  

8 stemmer

1. 1. Opplever du et eventuelt regjeringsskifte som en positiv ting?

• I høy grad
      2
    • Vet ikke
      0
    • I lav grad
      6

Denne meningsmålingen er stengt for nye stemmer

• Vennligst logg inn eller registrer deg for å stemme i meningsmålingen.
  • Meningsmålingen stengt 05. okt. 2018, 08:52

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vet ikke har egentlig fulgt lite med føler det blir litt pest eller kolera angående høyre/venstre, jeg antar at høyregreia er litt mindre ille enn venstregreia men vet egentlig ingenting jeg. Trenger litt nasjonalisme før samfunnet rakner helt føler jeg, men tror ikke det vil skje så ... 

Lykke til, dere får det dere ber om, synd at dere ber om dumme ting 😕 

Anonymkode: 4013a...f68

Jeg liker Erna og mye av det de borgerlige står for men i utgangspunktet pleide jeg alltid å stemme arbeiderpartiet. Er nok litt glad i den sosialistiske tankegangen om å dele på godene  men samtidig ønsker jeg at hver borger skal ha mer frihet i ulike sammenhenger. Vanskelig egentlig. 

Anonymkode: cc405...4cf

Annonse

Men spørs om ikke forholdene kunne bli mere " normalisert" om han måtte ta over roret. Politikere av i dag virker bare som  topptrente idrettsfolk og alle kan gjøre feil. De klatrer opp på et himmelhøyt fjell og er vel helt rusa og omtumlet i seiersrusen. Så gjør de en ørliten feilvurdering også raser det utfor igjen. Og nytt lag tar over med nye ønsker og meninger. Akkurat som nye koster koster noe bedre. Synes synd på han fra KrF som kanskje har samvittighetskvaler av noe art.Må være en veldig klemme å være i. Det stod i avisen før overskridelsene i Stortinget at hans kone hadde hatt et stygt uhell også med noe elektrisk i deres hjem. Så dette er kanskje  dobbelt så vanskelig. Han er vel nåtidas mye ankermann i Stortinget hva gjelder seriøsitet også.  Min mor ville følt med ham om hun hadde fått være frisk og levet det vet jeg. Vanskelig å si. Kanskje statsministeren selv begynner å kjenne på slitet hun også. Kan ikke være noe lett liv å være i sånne posisjoner. Om andre kan forestille seg det overhodet utover hennes nærmeste kanskje. Håper resultatet er det beste for hele landet vårt. Men som sagt alt kunne ha vært mere normalt. Men når så mange ønsker dødshjelp og surrogatmødre og jeg vet ikke hva. Samtidig er det mye signaler om at rettssystemet lider.  Det er andre tider kommet til oss. Vanskelig å si hvor veien bærer i dag. Valget mellom så mange onder hele tiden kjennes som. Er glad jeg bare er " publikum". Tviler på at jeg selv går mer til stemmeurnene. 

Anonymkode: cd0ec...c09

Det virker som det er så mye farer som lurer i vannskorpen i dag så kanskje best å bare sitte stille i båten. Om ikke alt bare er fremprovosert utifra som disse dataangrepene da eller at mere nød som igjen banker på døra. Alt virker som svindel og bedrag i dag. Bare ofre. Alle tenker vel på disse handelsblokjadene. Hva de vil innebære. Det beste er nok å ikke tenke så mye på det. Media har en stor oppgave føler jeg med å forklare oss hvordan man har det andre steder også.

Alt kan ikke være noe lett liv - å være politiker heller. Men det har vel aldri vært lett å se for seg " hvor haren hopper" I vår tid er jo det norske samfunn og populasjonen med mennesker en ganske annen enn noen gang før. Ingen kan skru klokka tilbake.

Tross alt noe mer interessant periode å følge med i som publikum føler jeg. Men aldri har vel så mange følt seg kneblet og vingeklippet tror jeg. Men jeg klarer ikke å se hvorfor iallefall jeg bare senser dette av å høre de impliserte taler. Måten de utrykker seg. Men de fleste mennesker har det jo bedre enn noen gang sies jo også. Men de beste er vel aldri der skall egentlig som i fotballen.

Men alt er ikke mye å tenke på tror jeg heller. Framtida kommer til å klare seg sjøl. Men dumt debatten i kveld bare er på TV og ikke på radio som det var en periode for noen år siden. Det var liksom noe mer interessant enn det pleier uten at jeg i grunnen noen gang har vært veldig politisk eller for den saken skyld religiøst interessert. Tror aldri jeg vil kunne bli det heller. Men jeg er interessert i samfunnskunnskap. Det er liksom noe annet. Får heller koke min egen suppe i kveld.

Annonse

På den annen side er jeg ikke " der" at jeg tror all politikk er like bra for oss, men hva som ofte vanskeliggjør samforståelse tror jeg er at vi  mennesker ofte er I så forskjellige faser i livet.. At vi kanskje ikke forstår hva vi kanskje burde.

Det er store forskjeller på folk. Det er helt klart. Vi kan bare vente og se og selvsagt kutte ned i forbruk på alt man kan i sin situasjon. Ser de gamle loppemarkeder kommer nå tilbake. Det er bare kjempekoselig.😊

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...