Gå til innhold

Kan Cipralex virke mot sin hensikt??


Nordlys

Anbefalte innlegg

Etter noen måneder med cipralex 10 mg har jeg de siste ukene økt til 15 mg og nå til 20 mg. Jeg har brukt 20 mg i snart 3 uker. Jeg synes angsten blir bare verre og verre. Slitt med tvangstanker i sommer, og disse har bare blitt verre med økningen av cipralex. Er dette en fase man må gjennom, og at cipralex hjelper bare man holder ut?  Eller virket denne medisinen mot sin hensikt for enkelte personer, slik at den bare forsterker angsten? Jeg er litt lei og motløs av hele situasjonen. Er det håp hvis man holder ut? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis du stiller dette spørsmålet under psykiatri kan det hende du får mer kvalifiserte svar. Av egen erfaring var det verre noen uker før det ble bedre. Jeg hadde også god hjelp av et OCD- team ang mine tvangstanker. Det kan virke veldig håpløst når man står midt i det men jeg er i dag betydlig mye bedre. Så ikke gi opp håpet. 

Anonymkode: d0b51...97c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...