Gå til innhold
stjernestøv

Lurer på hva dette er?

Anbefalte innlegg

stjernestøv

Blir helt rar i hodet og alt rundt meg forsvinner litt, hva er dette? Og er det noe som hjelper på det? Psykiateren visste ikke hva det var.  Hadde besøk i går og da ble jeg sånn hele tiden, vanskelig å skjule det og. 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
47 minutter siden, stjernestøv skrev:

Blir helt rar i hodet og alt rundt meg forsvinner litt, hva er dette? Og er det noe som hjelper på det? Psykiateren visste ikke hva det var.  Hadde besøk i går og da ble jeg sånn hele tiden, vanskelig å skjule det og. 

Angst eller stress reaksjon?

Anonymkode: 944e8...944

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider
stjernestøv
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Angst eller stress reaksjon?

Anonymkode: 944e8...944

Ja mulig det,er bare så kjedelig å bli sånn. Er jo kjekt med besøk men tålte det visst ikke. 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider
stjernestøv

Kan det være dissosiasjon? Jeg blir jo helt fjern. 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider
Villanda
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Angst eller stress reaksjon?

Anonymkode: 944e8...944

Tar du medisinene dine?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider
stjernestøv
26 minutter siden, Villanda skrev:

Tar du medisinene dine?

Ja det gjør jeg. Har i tillegg begynt med fluoxetin, men føler meg deprimert fremdeles. 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
25 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ja det gjør jeg. Har i tillegg begynt med fluoxetin, men føler meg deprimert fremdeles. 

Det tar nok noen uker før du merker bedring.

Anonymkode: 944e8...944

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider
stjernestøv
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det tar nok noen uker før du merker bedring.

Anonymkode: 944e8...944

Får ha tålmodighet da. 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider
stjernestøv

Kan det komme av fluoxetin? Er ganske rar i dag også. 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider
stjernestøv

Det føles også ut som noen stikker meg i hodet med nåler,er fjern og føler meg ikke bra. 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider
stjernestøv

I dag er jeg ikke så rar. Bare lurer på om det har noe med psykose å gjøre? Kjenner jo ting bevege seg i hjernen? 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider
elina777
40 minutter siden, stjernestøv skrev:

I dag er jeg ikke så rar. Bare lurer på om det har noe med psykose å gjøre? Kjenner jo ting bevege seg i hjernen? 

Jeg gjorde det da jeg gikk på abilify. Er borte på xeplion 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider
stjernestøv
1 minutt siden, elina777 skrev:

Jeg gjorde det da jeg gikk på abilify. Er borte på xeplion 

Ok. Ja rarheten forsvant her og på xeplion. Kan det være latuda er svakere?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

elina777
30 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ok. Ja rarheten forsvant her og på xeplion. Kan det være latuda er svakere?

Kan hende da, ja

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider
stjernestøv

Men en psykiater burde vel vite hva denne rarheten er? 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider
stjernestøv

Men det kunne være kombinasjonen latuda og fluoxetin, psykiateren mente det var bedre om jeg tok xeplion så det skal jeg tenke på. Fikk tilbud om innleggelse også, sikkert pga stemmen jeg har i hodet som sier negative ting. Skulle ta mindre fluoxetin nå. Fikk jo lyst å kutte ut fluoxetin helt nå,men får tenke på det med xeplion. 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider
stjernestøv

Hva var det den nye medisinen het som man tok hver tredje måned?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker
Akkurat nå, stjernestøv skrev:

Hva var det den nye medisinen het som man tok hver tredje måned?

Men herlighet da, skaff deg en hobby!

Anonymkode: a5d6c...c88

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider
stjernestøv
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Men herlighet da, skaff deg en hobby!

Anonymkode: a5d6c...c88

Det syns jeg ikke du burde svare når du ikke hadde ant å si :( Ville jo bare vite hva den het. 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker
Akkurat nå, stjernestøv skrev:

Det syns jeg ikke du burde svare når du ikke hadde ant å si :( Ville jo bare vite hva den het. 

Du blir jo ikke bedre av å henge på dol 24/7. Du har nesten 30.000 innlegg her, kanskje på tide å gi seg nå? Ikke rart du blir rar i hue av å sitte å skrive så mye ihvertfall

Anonymkode: a5d6c...c88

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

Artikler fra forsiden

×

Viktig informasjon

Vi benytter cookies til analyseformål, tilpasning av innhold og annonser og for å videreutvikle våre tjenester. Les mer her