Gå til innhold

Sterke smerter i endetarm hos min 94 årige mor


tingeling777

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg skriver for min mor som i par år hatt stadig tilbakevendende sterke smerter i endetarm/urinblære området. Det siste halvannet året har hun vært plaget av dette ca 2,5 uker av månedens 4 uker. Når hun har disse smertene blir hun sengeliggende og har tydelig nedsatt almenntilstand, og fryser selvom det er meget varmt på rommet hennes, og hun kjenner hele tiden at hun må på do, og sitter på do uten at det kommer noe. Nå i det seneste har jeg lagt merke til at hun har begynt å ha lett for å glemme sånt som måltider, væske inntak, dag og dato mm. Hun har vært på flere undersøkelser, bl a utralyd og røntgen, uten at de finner årsaken, annet enn at de ser en rødlig flekk på urinblæren. Hun har gjennom hele voksenlivet hatt uvi flere ggr i året, men det har alltid begynt å gå over så fort hun har fått uvi medisiner hos legen. Har dere noen formening om hva det kan være som forårsaker denne smertefulle tilstanden? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...