AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2018 Skrevet 12. oktober 2018 Søk nå. Alt må dokumenteres og behandlingstiden er lang. dere må kanskje regne med å måtte selge bilen. Anonymkode: dcedc...9de 0 Siter
Gjest Xtra Skrevet 12. oktober 2018 Skrevet 12. oktober 2018 Jeg skjønner ikke helt hvordan man skal ha råd til huslån om man har 9000 i månedlige utgifter til forbrukslån o.l.,og man har lave inntekter, i hvertfall ikke i dyre områder av landet. Men det skader jo ikke å søke. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2018 Skrevet 12. oktober 2018 49 minutter siden, Xtra skrev: Jeg skjønner ikke helt hvordan man skal ha råd til huslån om man har 9000 i månedlige utgifter til forbrukslån o.l.,og man har lave inntekter, i hvertfall ikke i dyre områder av landet. Men det skader jo ikke å søke. Jeg vet ikke om det er slik nå, men da jeg fikk kommunalt lån, var en stor del av lånet (45%), rente og avdragsfritt.DVS att det minket ved att jeg bodde her. Gratis penger MAO. Men dette er 19 år siden ,jeg vet ikke hvordan det er nå. Anonymkode: e9d20...145 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.